برسی گیمبال ژیون Zhiyun Smooth-Q4 Combo

نقدر و برسی

گیمبال ژیون Zhiyun Smooth-Q4 Combo

گیمبال موبایل Smooth-Q4 شرکت Zhiyun-Tech بسیاری از حالت‌های گیمبال و ویژگی‌های ضبط مشابه نسخه قبلی خود را ارائه می‌دهد، همراه با مزیت اضافه‌شده یک گیمبال داخلی برای تولیدکنندگان محتوا در حال حرکت.

Smooth-Q4 می‌تواند گوشی‌های هوشمند تا وزن 280 گرم را پشتیبانی کند و برنامه اندروید/iOS آن برای تلفن‌های هوشمند دارای تعداد زیادی قالب، ابزار ویرایش و عملکردهای کنترلی برای تحقق دیدگاه خلاقانه شماست.

جابه‌جایی بین حالت افقی و عمودی به آسانی فشار دادن یک دکمه است، بنابراین می‌توانید از عکاسی پانوراما به گرفتن TikTok بروید. با گیمبال Smooth-Q4 را فقط با یک دست به لطف کنترل های داخلی بهبود یافته و گرفتن راحت کنترل کنید.

جوی استیک ها، دکمه ها و چرخ ها عملکردهایی مانند حالت گیمبال و ضبط ویدیو را کنترل می کنند. نشانگرهای مختلف نور روی گیمبال حالت فعلی یا سطح قدرت را نشان می دهد.

یک سه پایه کوتاه را می توان به پایین Smooth-Q4 برای یک تنظیم ثابت و بدون هندز متصل کرد. منبع باتری داخلی دستگاه را تا 15 ساعت تغذیه می کند و یک ورودی USB Type-C می تواند آن را در 2.5 ساعت شارژ کند یا به عنوان پورت به روز رسانی سیستم عامل عمل کند.

سازگار با گوشی های هوشمند گیمبال می تواند گوشی های هوشمندی با وزن 280 گرم و عرض 55 تا 90 میلی متر را در خود جای دهد. اپلیکیشن گوشی هوشمند ZY Cami این برنامه از سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا پشتیبانی می کند SmartFollow 3.0 یک ضربه در برنامه همراه تضمین می کند که سوژه شما در مرکز کادر باقی می ماند.

کنترل ژست گیمبال می تواند با حرکات ساده دست به سمت دوربین شروع به عکاسی کند. مدل های هوشمند و تیراندازی ویرایش قالب‌ها، موسیقی پس‌زمینه، جلوه‌های ویژه و سایر ابزارها می‌توانند ویدیوی شما را بهبود ببخشند. مقایسه‌های صفحه‌نمایش تقسیم‌شده و حرکت دوربین BTS می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه می‌توانید دوربین را برای تقلید از شکل حرکت دهید.

سایر ویژگی های پیشرفته MagicClone Pano و Livestream Master نیز در رابط کاربری برنامه موجود هستند.

نور پرکننده مغناطیسی چراغ پرکننده مغناطیسی دارای چهار فیلتر است و سطح روشنایی آن تا 520 لومن است.

موارد شامل:


لیست سازگاری را ببینید

https://zhiyun-website-shenzhen.oss-cn-shenzhen.aliyuncs.com/instruction/20220526/1653557862023-HQdzdnps.pdf

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون Zhiyun Smooth-Q4 Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون Zhiyun Smooth-Q4 Combo"، کلیک کنید.