برسی گیمبال ژیون Zhiyun CRANE-M2 S

نقدر و برسی

گیمبال ژیون Zhiyun CRANE-M2 S

گیمبال دستی 3 محوری Zhiyun CRANE-M2 S

کوچکتر و حتی سبکتر از Zhiyun-Tech است و با قدرتی حتی بیشتر از مدل قبلی خود، برای پشتیبانی از دوربین های کامپکت، گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن تا 998 گرم طراحی شده است. M2 S تمام ویژگی‌های عالی M2 را حفظ می‌کند و ویژگی‌های بیشتری از جمله بار بالاتر، زمان اجرا طولانی‌تر، شارژ سریع PD، دستگیره کوچک‌تر، طراحی شیک دو رنگ، پشتیبانی از بلوتوث 5، صفحه نمایش سریع با طراحی جدید و سریع و LED داخلی را اضافه می‌کند. چراغ ها


CRANE-M2 S 360 تابه 360 درجه، شیب 320 درجه و چرخش رول 320 درجه را در شش حالت عملیاتی شامل حالت‌های POV و Vortex ارائه می‌کند. با باتری داخلی حدود 10.5 ساعت کار می کند که با کابل همراه آن قابل شارژ است. گیمبال می تواند دوربین پشتیبانی شده را شارژ کند و عملکردهای زوم، شاتر و شروع/توقف ویدئو را از طریق یک اتصال سیمی کنترل کند. همچنین می‌توانید با دانلود برنامه رایگان موبایل ZY Play برای iOS و اندروید، حرکات گیمبال را کنترل کنید، که کنترل از راه دور بسیاری از عملکردهای گیمبال و عملکردهای ساخت فیلم مانند تایم لپس، پانوراما و حرکت آهسته را فراهم می‌کند.

CRANE-M2 S دارای سیستم نصب سریع دوربین است که به شما امکان می دهد دوربین خود را با فشار یک دکمه قفل وصل یا جدا کنید. علامت‌های مقیاس و قفل‌های حافظه به شما کمک می‌کنند تا دوربین را متعادل کنید و موقعیت تعادل را برای دوربین در حال استفاده حفظ کنید. نور داخلی در کنار صفحه دوربین یکپارچه شده است، دارای CRI 90+، روشنایی 1000 لومن و پنج سطح روشنایی است و شامل چهار فیلتر قابل تعویض برای تغییر دمای رنگ است.

ویژگی های اصلی گیمبال Zhiyun CRANE-M2 S

  • دارای طراحی فشرده و سبک‌تر برای دوربین‌های کامپکت، گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های اکشن با وزن تا 998 گرم (قند اکشن به صورت جداگانه فروخته می‌شود)
  • تابه 360 درجه، شیب 320 درجه و رول 320 درجه
  • چراغ LED داخلی با کیت فیلتر
  • 10.5 ساعت کار با باتری داخلی
  • وای فای داخلی و بلوتوث 5
  • شارژ سریع PD
  • کنترل دوربین سیمی، شارژ
  • برنامه ZY Play iOS/Android
  • ویژگی های خاص برنامه مانند تایم لپس، پانوراما و عکاسی اسلوموشن
  • صفحه نمایش OLED
  • سیستم نصب سریع دوربین با یک دکمه
  • علامت های مقیاس و قفل حافظه تعادل

شش حالت کار در گیمبال Xion CRANE-M2 S

حالت PF

وقتی گیمبال را به چپ و راست می‌چرخانید، دوربین حرکت می‌کند. این ویژگی برای فیلمبرداری هایپرلپس و فیلم های مسافرتی مفید است.

حالت F

دوربین حرکات دسته گیمبال را دنبال خواهد کرد.

حالت L

جهت دوربین قفل است، بنابراین تحت هیچ شرایطی هیچ عکسی را از دست نخواهید داد.

حالت POV

CRANE-M2 S یک حالت POV با برد کامل را ارائه می دهد که امکان حرکت همزمان 360 درجه را در هر سه محور فراهم می کند. دوربین به جای ثابت شدن در حین حرکت، بدون توجه به اینکه گیمبال را تا چه اندازه حرکت می‌دهید، در موقعیت قفل می‌ماند و امکان عکس‌های POV واقعی را فراهم می‌کند.

حالت گرداب

حالت گرداب به شما امکان می دهد عکس های سینمایی 360 درجه را در تمام ابعاد ثبت کنید.

حالت برو

برای عکس های اکشن دراماتیک، حرکات حرکتی و شیب سریع را انجام می دهد.

لوازم جانبی گیمبال Zhiyun CRANE-M2 S

برای مشاهده سازگاری دوربین لطفا به سایت مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون Zhiyun CRANE-M2 S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون Zhiyun CRANE-M2 S"، کلیک کنید.