برسی گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer Combo

نقدر و برسی

گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer Combo

DJI RS 3 Pro Combo Gimbal

قدرت بیشتر، گیمبال کوچکتر

DJI RS3 Pro Gimbal Stabilizer Combo به گونه‌ای طراحی شده است که شیک‌تر و قدرتمندتر از گیمبال Ronin RS 2 باشد، بدنه فیبر کربنی آن تنها 1143 گرم وزن دارد و می‌تواند تا 4.5 کیلوگرم یک دوربین با اندازه متوسط ​​مانند Sony FX6 یا Canon را حمل کند. C70 با لنز زوم 24-70 میلی متری متصل شده است. RS 3 Pro با صفحه نمایش OLED تمام رنگی بزرگتر، پیچ جدید با تنظیم دقیق و پایداری بیشتر، می تواند به بخشی ضروری از دوربین حرفه ای شما تبدیل شود.

کیت ترکیبی شامل موارد ضروری اضافی مانند موتور فوکوس به روز، کیت نصب میله موتوری با نوار، دسته کیف، دستگیره BG30، صفحه آزادسازی سریع با قابلیت موقعیت پایین تر، فرستنده تصویر Ronin شامل نگهدارنده موبایل، کابل های USB برای کنترل دوربین های متعدد، کابل های HDMI متعدد، کابل های شارژ و بند لنز.

صفحات انتشار سریع

صفحه جدید آزادسازی سریع با بازشدن طولانی‌تر پایین، پایه دوربین پایدارتری را فراهم می‌کند و برای پشتیبانی از پایه‌های لنز برای تنظیمات ایمن مناسب است.

قفل اکسل اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و با گسترش خودکار گیمبال، قفل سه محوره باز می شود و به شما امکان می دهد فقط در دو ثانیه شروع به کار کنید. دکمه روشن/خاموش را یکبار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند و وارد حالت خواب می‌شوند و جابه‌جایی یا ذخیره‌سازی را کارآمدتر می‌کنند.

کنترل بی سیم شاتر

RS 3 Pro به فناوری بلوتوث Dual-Mode مجهز است و می تواند به کنترل شاتر بی سیم کارآمد و قابل اعتماد دست یابد. دوربین‌هایی که قبلاً جفت شده‌اند می‌توانند هر بار که از آنها استفاده می‌کنید به‌طور خودکار دوباره متصل شوند و در زمان شما صرفه‌جویی شود.

کنترل های یکپارچه

  • با یک دستگیره جدید تنظیم دقیق محور شیب، دوربین را می توان با تنظیمات دقیق میلی متری به جلو یا عقب چرخاند و در هنگام تعویض لنز، تعادل دقیق را آسان تر می کند.
  • قطعات دارای پوشش تفلون برای مقاومت در برابر اصطکاک هستند و RS 3 Pro را می توان به راحتی متعادل کرد حتی در هنگام نصب دوربین های سنگین.
  • به سادگی با تنظیم سوئیچ حالت گیمبال جدید، می توانید به طور متناوب بین حالت های Pan follow، Pan و Tilt و FPV تغییر دهید. انتخاب حالت FPV همچنین می تواند روی رول سه بعدی، پرتره یا سفارشی تنظیم شود، به شما این امکان را می دهد که وسایل خود را تنظیم کنید و در سریع ترین زمان ممکن حرکت کنید.
  • چرخاندن پنل جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید. همچنین می توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم، ISO یا حرکات گیمبال دوربین سفارشی کرد و برای کار با یک دست بسیار راحت است.

نتایج SuperSmooth را دریافت کنید

هنگامی که حالت SuperSmooth فعال است، RS 3 Pro گشتاور موتور را افزایش می‌دهد تا حتی در سناریوهای با حرکت سریع یا با لنزهای کانونی معادل 100 میلی‌متر، فیلم‌های پایدار را تثبیت و ضبط کند.

ActiveTrack Pro

ردیابی در سری Ronin هرگز دقیق تر و پاسخگو نبوده است. نسل جدید ActiveTrack Pro می تواند تصاویر را مستقیماً از دوربین داخلی LiDAR Range Finder بدون نیاز به فرستنده تصویر Ronin بخواند. هنگام استفاده از ActiveTrack Pro، می‌توانید سوژه خود را مستقیماً روی صفحه لمسی OLED RS 3 Pro نظارت یا قاب کنید.

صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.8 اینچی OLED

صفحه نمایش لمسی OLED تمام رنگی داخلی در مقایسه با RS 2 نمایشگری 28 درصد بزرگتر ارائه می دهد که آن را برای تنظیم پارامترها، بررسی وضعیت عکسبرداری و کادربندی سوژه های ردیابی شده بسیار راحت می کند. با رابط کاربری جدید، تنظیمات بصری و دقیق تر هستند. صفحه نمایش OLED همچنین انرژی کمتری نسبت به صفحه نمایش LCD RS 2 برای مشاهده بهتر در فضای باز مصرف می کند.

ساختار فیبر کربن

بازوهای RS 3 Pro از ورقه های چند لایه از فیبر کربن برش نخورده درست مانند رونین 2 ساخته شده است. این باعث می شود سبک تر و قوی تر از مواد فیبر کربنی متصل به RS 2 باشد و به آن استحکام بیشتر و وزن کمتری برای مقابله با مواد خشن می دهد. شرایط تصویربرداری

سازگاری LiDAR

برای تسهیل فوکوس در عکاسی دستی، فناوری فوکوس Ronin 4D LiDAR در RS 3 Pro به کار رفته است. مسافت یاب جدید اختیاری (LiDAR (RS)) می تواند 43200 نقطه برد را در یک منطقه 14 متری نمایش دهد.

از راه دور

برای کنترل گیمبال و فوکوس دقیق می توان از یک مانیتور از راه دور با Ronin 4D Hand، چرخ های DJI Master یا DJI Force Pro استفاده کرد. همچنین مجهز به سنسور ژیروسکوپ داخلی است که می تواند مانیتور از راه دور را به یک کنترل کننده حرکتی مستقل برای RS 3 Pro بدون لوازم جانبی اضافی برای دستیابی به حرکات پیچیده تر دوربین، مانند وسیله نقلیه در حال حرکت یا دست در حال حرکت، تبدیل کند.

کنترل دوربین بی سیم

هنگامی که RS 3 Pro بر روی یک حامل مانند بوم، دوربین کابلی یا جاروبرقی خودرو نصب می شود، حالت Mirror Control کنترل بی سیم یکپارچه را از هر نقطه در مجموعه فراهم می کند. این حالت امکان کنترل مستقیم عملیات منوی اصلی دوربین بدون آینه سونی را از طریق مانیتور از راه دور بدون نیاز به برداشتن دوربین می دهد.

باتری طولانی و شارژ سریع

باتری جدید RS 3 Pro دارای طراحی کارتریج است که تعویض باتری ها را آسان تر می کند و از RSC 2 ذخیره می شود. حتی می توان آن را جدا از گیمبال شارژ کرد. باتری جدید تا 12 ساعت دوام می آورد که برای عکاسی مداوم در طول روز کافی است. از شارژ سریع 18 واتی PD با زمان شارژ تنها 2.5 ساعت پشتیبانی می کند. حتی می توان از آن در حین شارژ استفاده کرد تا RS 3 Pro تقریباً به طور نامحدود روشن بماند.

پورت ها و لوازم جانبی گسترده

با دو پورت RSA/NATO و یک درگاه باتری، RS 3 Pro را می توان به لوازم جانبی مختلفی مانند Dual Twist Grip، Tethered Controller و DJI Briefcase متصل کرد تا به طور انعطاف پذیر نیازهای تصویربرداری مختلف را برآورده کند.

DJI RS SDK

DJI RS SDK یک پروتکل توسعه دهنده است که توسط DJI برای توسعه دهندگان و سازندگان سخت افزار شخص ثالث ارائه شده است تا DJI RS 3 Pro را به ویژگی های اضافی برای طیف گسترده ای از سناریوها مجهز کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Pro Gimbal Stabilizer Combo"، کلیک کنید.