برسی گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal

نقدر و برسی

گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal

DJI RS 3 Mini Stabilizer Gimbal

DJI RS 3 Mini که به طور خاص برای دوربین های بدون آینه طراحی شده است، یک گیمبال سبک وزن با یک دست است. تا وزن 2 کیلوگرم را پشتیبانی می کند و دارای کنترل بی سیم بلوتوث برای دوربین های انتخابی و عملکرد بهبود یافته با استفاده از الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم RS است.

گیمبال RS 3 Mini با وزن تنها 850 گرم، مجموعه ای از گزینه های کنترلی از جمله صفحه نمایش لمسی OLED 1.4 اینچی، دکمه های داخلی و برنامه Ronin را ارائه می دهد. RS 3 Mini به لطف باتری داخلی 2450 میلی آمپر ساعتی خود می تواند تا 10 ساعت فیلم ضبط کند و با استفاده از دسته دستی یا سه پایه قابل جدا شدن پشتیبانی می شود.

ویژگی های DJI RS 3 Mini Gimbal

برای دوربین های بدون آینه

DJI RS 3 Mini که مخصوص دوربین های بدون آینه طراحی شده است، یک گیمبال سبک وزن است که تا وزن 2 کیلوگرم را پشتیبانی می کند. این گیمبال تک بازویی از الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم DJI RS برای عملکرد بهتر استفاده می کند. RS 3 Mini با وزن تنها 850 گرم، برای عکاسی در حال حرکت عالی است.

گزینه های کنترل چندگانه

  • می توانید از صفحه نمایش لمسی OLED 1.4 اینچی برای کالیبره و تنظیم پارامترهای RS 3 Mini استفاده کنید.
  • با استفاده از دکمه های گیمبال می توانید حرکت گیمبال، شاتر دوربین، فوکوس و ضبط را کنترل کنید.
  • می‌توانید از طریق بلوتوث و برنامه Ronin به کنترل بی‌سیم دوربین‌های انتخابی دسترسی داشته باشید.

حالت افقی و عمودی

RS 3 Mini می تواند بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی، بین حالت افقی و عمودی برای رسانه های اجتماعی مختلف جابجا شود.

صفحات انتشار سریع

صفحات دولایه Quick Release نصب دوربین بر روی RS 3 Mini را آسان می کند و نیازی به تعادل مجدد گیمبال پس از تعویض باتری یا کارت حافظه جدید را از بین می برد.

باتری داخلی

  • باتری RS 3 Mini دارای باتری داخلی 2450 میلی آمپر ساعتی است که تا 10 ساعت دوام می آورد و به اندازه کافی برای عکاسی در تمام روز دوام دارد.
  • با استفاده از کابل USB-C همراه در حدود 2.5 ساعت شارژ می شود.

ویژگی های هوشمند

می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های حرکت هوشمند از جمله پان، تایم لپس و ردیابی، جلوه‌های چشمگیری ایجاد کنید.

موارد شامل:

برای مشاهده سازگاری، لطفاً به وب سایت DJI مراجعه کنید:

https://www.dji.com/support/compatibility

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal"، کلیک کنید.