برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal (Platinum Gray)

نقدر و برسی

گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal (Platinum Gray)

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 تثبیت گیمبال قبلی OM 5 را بهبود می بخشد، فریم جمع و جورتری دارد که تعادل و جمع شدن آسان تر است و اکنون قابلیت تبدیل به مونوپاد 21.5 سانتی متری برای بهبود تصاویر خلاقانه را دارد. .

همچنین دارای یک نگهدارنده تلفن مغناطیسی بهبود یافته است که به گیمبال اجازه می دهد تا به راحتی گوشی را به گیمبال متصل کند. Osmo Mobile 6 با استفاده از ActiveTrack 5.0 به روز شده، ثبات را برای مسافت های طولانی تر بهبود بخشیده است، که می تواند به طور خودکار اشکال بدن را برای ردیابی سوژه های انسان بدون نیاز به انتخاب دستی ردیابی کند.

برنامه DJI Mimo از طریق بلوتوث 5 وصل می شود تا حالت ها و عملکردهای مختلف عکسبرداری از جمله ورزش، پرتره، پناهگاه، منظره، تایم لپس، Hyperlapse، پانوراما، حرکت آهسته، چرخش به سبک Inception (SpinShot) را ارائه دهد.

سنسور هوشمند یکپارچه حتی به شما می گوید چه زمانی گوشی هوشمند شما نصب شده است. مدت زمان کارکرد با استفاده از باتری داخلی تقریباً 6.4 ساعت است که شارژ آن با استفاده از کابل USB نوع C ارائه شده تقریباً 1.5 ساعت طول می کشد.

قسمت پایین دسته گیمبال دارای یک شیار برای نصب گیمبال روی سه پایه یا سایر لوازم جانبی است. برای قرار دادن گیمبال نیز به یک پوشش نیاز است.

برای مشاهده سازگاری، لطفاً به وب سایت DJI مراجعه کنید.

https://www.dji.com/ca/support/osmo-mobile-compatibility

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal (Platinum Gray)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال اسمو موبایل DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal (Platinum Gray)"، کلیک کنید.