برسی گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer

نقدر و برسی

گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer

تثبیت کننده دستی Zhiyun-Tech CRANE 3S

تثبیت کننده و گیمبال CRANE 3S یک گیمبال دستی از Zhiyun-Tech است که طراحی مجدد قدرتمند گیمبال های قبلی Zhiyun با اضافه شدن دسته های قابل جابجایی، موتورهای قدرتمندتر و توانایی حمل بار تا 14.3 پوند (6.49 کیلوگرم)، قفل کردن محور است. به روز شده است، یک ورودی شارژ خارجی و یک سیستم کنترل از راه دور ViaTouch 2.0 وجود دارد. چرخش 55 درجه آن به شما امکان می دهد دوربین خود را بدون مسدود کردن دید خود نصب کنید، و ماژولار است بنابراین می توانید یک بازوی اضافی برای دوربین های بزرگتر اضافه کنید.

خانه عکاسان سایت ما; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی

گیمبال سیار CRANE 3S دارای یک دسته قابل تنظیم ارگونومیک است که عملکرد دو دست را برای ثبات راحت‌تر فراهم می‌کند. این گیره به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را به حالت پایین تغییر دهید (در این حالت گیمبال روی سینه و زیر سر فرد قرار می گیرد) که با یک یا دو دست می توان آن را عمل کرد و با Zoom in می توانید عکس های خلاقانه ای مانند 330 بگیرید. تصاویر در حال چرخش درجه

همچنین دارای چندین ویژگی پیشرفته مانند کنترل از راه دور برای ضبط / توقف / شاتر دوربین با استفاده از کابل های موجود است، سیستم زوم و فوکوس آن نسبت به مدل قبلی CRANE 3 LAB بهبود یافته است و با سیستم انتقال تصویر Transmount که به طور جداگانه موجود است سازگار است. برای پخش ویدیوی بی سیم همچنین می‌تواند طیف گسترده‌ای از اندازه‌های دوربین را با استفاده از یک ماژول جانبی در دسترس جداگانه (باید خریداری کرد) که بازوی افقی را گسترش می‌دهد، در خود جای دهد.

گیمبال Xion Crane 3s دو گزینه دستگیره قابل جدا شدن را ارائه می دهد، یکی SmartSling است که شامل یک دسته ارگونومیک است که دکمه های کنترلی را ارائه می دهد و دیگری EasySling است که یک دستگیره ساده و راحت بدون دکمه های کنترلی است. تمام کنترل هایی که نیاز دارید در بالای کنسول اصلی همراه با صفحه نمایش OLED در دسترس شماست. برنامه رایگان Zhiyun برای iOS و Android بسیاری از عملکردهای کنترلی یکسان و همچنین ویژگی های خاصی مانند پانوراما، فوکوس تایم لپس، حرکت تایم لپس، تایم لپس، تنظیمات دوربین و غیره را ارائه می دهد.

شما می توانید گیمبال 3s را تا 12 ساعت با سه باتری شارژ کنید. اما اگر به زمان بیشتری برای عکاسی نیاز دارید، یک پورت DC به شما امکان می دهد یک بسته باتری اختیاری مانند Transmount PowerPlus را که شامل شش باتری 18650 است وصل کنید و زمان تصویربرداری را تا 18 ساعت افزایش دهید.

گیمبال و تثبیت کننده CRANE 3S را می توان با استفاده از برنامه به روز شده ViaTouch 2.0 در تلفن iOS و تلفن هوشمند اندرویدی از طریق بلوتوث 5.0 کنترل کرد تا حرکت را از راه دور کنترل کند و تنظیمات گیمبال را کنترل کند.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

9 شکاف برای نصب لوازم جانبی در اطراف گیمبال وجود دارد که می توان از آنها برای افزودن انواع لوازم جانبی Transmount یا شخص ثالث استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم گیمبال، سیستم قفل محور بازطراحی شده است که از یک قفل مجزا در هر محور تشکیل شده است که قفل را بدون لرزش اضافی محکم در جای خود نگه می دارد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که محورها را به صورت جداگانه قفل کنید تا هنگام خاموش کردن گیمبال آنها را در همان موقعیت نگه دارید، بنابراین لازم نیست هر بار که از آنها استفاده می کنید آنها را دوباره تنظیم کنید.

نکته:

CRANE 3S Professional Mobile Gimbal از بسیاری از باتری‌های 18650 شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند زیرا به نوع کمی کوتاه‌تر باتری تولید شده توسط Zhiyun-Tech نیاز دارد، بنابراین فقط باتری‌های Zhiyun-Tech 18650 توصیه می‌شود.

مشخصات گیمبال موبایل Zhiyun CRANE 3S

طراحی خلاقانه گیمبال Xion Crane 3S

دسته های قابل جابجایی آن امکان کار با دو دست، از جمله دسته SmartSling یا دسته اختیاری EasySling را می دهد و با طیف گسترده ای از لوازم جانبی و دوربین ها سازگار است.

موتورهای قدرتمند

گیمبال سیار CRANE 3S دارای موتورهای قدرتمندتر و طراحی متفاوتی نسبت به گیمبال CRANE 3 LAB است و به ظرفیت بار بالاتری معادل 14.3 پوند (6486 کیلوگرم) دست یافته است.

طراحی هوشمندانه قفل

CRANE 3S دارای یک سیستم قفل بازطراحی شده است که محورها را هنگامی که گیمبال خاموش است در موقعیت خود نگه می دارد و همچنین برای جلوگیری از حرکت بیش از حد مفصل، ایمن تر قفل می شود.

سیستم کنترل ViaTouch 2.0

سیستم کنترل CRANE 3S ViaTouch 2.0 شامل کنترل های مختلف عکسبرداری، کنترل های حرکتی مخصوص گیمبال و کنترل های تنظیمات دوربین است و حتی از SyncMotion، یک سیستم کنترل حرکتی که از حرکات فیزیکی کنترل از راه دور استفاده می کند، پشتیبانی می کند.

سازگاری ها

گیمبال سیار CRANE 3S با محصولات Transmount اضافی مانند سیستم های انتقال تصویر و سایر لوازم جانبی که می توانند به چندین اسلات لوازم جانبی آن متصل شوند، سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس Zhiyun-Tech CRANE 3S Handheld Stabilizer"، کلیک کنید.