برسی کیج تیلتا Tilta Sony a7/a9 Series Kit A(Tilta Gray) برای دوربین سونی A7 III ، A7R III

نقدر و برسی

کیج تیلتا Tilta Sony a7/a9 Series Kit A(Tilta Gray) برای دوربین سونی A7 III ، A7R III

کیت سونی سری a7/a9 قابل کشویی A (خاکستری کج)

کیت سری A Tilta، به رنگ خاکستری، شامل یک محفظه با قابلیت مونتاژ آسان، بند دستی، دسته بالایی برای حمل سریع، صفحات آزادکننده سریع سازگار با Manfrotto و Arca، کابل micro HDMI به HDMI و گیره کابل، و دارای دو صفحه نمایش پایین است. به شما امکان می دهد از کیت دوربین a7/a7S و همچنین a7S II/a7R II/a7R III استفاده کنید. این کیت یک محفظه محافظ برای دوربین شما فراهم می کند که دارای بیست و شش سوراخ پیچ نصب 1/4 اینچ 20 است.


دستگیره بالایی از طریق یکی از دو کفش سرد به بدنه متصل می شود و دارای چندین سوراخ پیچ 1/4 اینچ 20 و همچنین یک گیره و کفش سرد 15 میلی متری است. صفحات آزاد کننده سریع سازگار با Manfrotto و Arca گزینه های زیادی برای نصب و دو قسمت پایینی دارند. صفحات به هر دوربین سری a7 یا a9 اجازه می دهد تا با این سیستم استفاده شود.

بدنه دوربین کامل Tilta برای سری a7/a9 سونی (Tilta Grey)

قاب دوربین کامل Tilta برای سری a7/a9 سونی در رنگ خاکستری Tilta یک قفس با قابلیت مونتاژ آسان است که دوربین شما را ایمن نگه می‌دارد و دارای چندین سوراخ پیچ 1/4-20 برای لوازم جانبی است. دو پایه کفش سرد نیز به شما این امکان را می‌دهد. برای نصب لوازم جانبی و ارائه یک قاب محکم که به بدنه دوربین شما فشار وارد نمی کند. صفحه زیرین دارای چندین سوراخ برای اتصال به سه پایه یا گیمبال است. سوراخ های متعدد به شما امکان می دهد موقعیت دوربین خود را روی گیمبال خود برای موارد بیشتر تنظیم کنید. گزینه های متعادل کننده
این قاب آلومینیومی و فولادی ضد زنگ جدا می شود و می توانید آن را دوباره کنار هم قرار دهید

سازگاری با دوربین:

  • سونی آلفا A7
  • سونی آلفا A7 II
  • سونی آلفا A7 III
  • سونی آلفا A7R
  • سونی آلفا A7R II
  • سونی آلفا A7R III
  • سونی آلفا A7S
  • سونی آلفا A7S II
  • سونی آلفا A9

کابل HDMI

آداپتور Tilta HDMI-01-M HDMI به Micro-HDMI می توانید اتصال دوربین خود را با آداپتور Tilta HDMI-01-M HDMI به Micro-HDMI ساده کنید. به پورت micro-HDMI دوربین شما متصل می شود و یک پورت HDMI استاندارد برای اتصال کابل HDMI استاندارد شما فراهم می کند. سازگاری جهانی آن باعث می شود که دوربین را به راحتی وارد بدنه دوربین کنید یا آن را بردارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیج تیلتا Tilta Sony a7/a9 Series Kit A(Tilta Gray) برای دوربین سونی A7 III ، A7R III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیج تیلتا Tilta Sony a7/a9 Series Kit A(Tilta Gray) برای دوربین سونی A7 III ، A7R III"، کلیک کنید.