برسی کیت کیچ تیلتا Tilta Camera Cage Kit B for Canon R5/R6 (Black) TA-T22-A-B

نقدر و برسی

برسی کیت کیچ تیلتا Tilta Camera Cage Kit B for Canon R5/R6 (Black) TA-T22-A-B

کیت کیچ تیلتا Tilta Camera Cage Kit B for Canon R5/R6 (Black) TA-T22-A-B

کیت تیلتای دوربین Cage B برای Canon R5/R6 (مشکی) TA-T22-AB

کیت سری A تیلتا به رنگ مشکی شامل محفظه ای با قابلیت مونتاژ آسان دسته بالایی برای حمل سریع صفحات آزاد کننده سریع سازگار با Manfrotto و Arca کابل میکرو HDMI به HDMI و گیره کابل و دارای دو صفحه زیرین است که به شما امکان می دهد از کیت دوربین Canon R5/R6 استفاده کنید. این کیت یک محفظه محافظ برای دوربین شما فراهم می کند که دارای بیست و شش سوراخ پیچ نصب 1/4 اینچ 20 است.

دستگیره بالایی از طریق یکی از دو کفش سرد به محفظه متصل می شود و دارای چندین سوراخ پیچ 1/4 اینچ تا 20 و همچنین یک گیره و کفش سرد 15 میلی متری است. صفحات آزاد کننده سریع سازگار با Manfrotto و Arca گزینه های زیادی برای نصب و دو قسمت پایینی دارند. صفحات به هر دوربین سری R5 یا R6 اجازه می دهد تا با این سیستم استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کیچ تیلتا Tilta Camera Cage Kit B for Canon R5/R6 (Black) TA-T22-A-B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کیچ تیلتا Tilta Camera Cage Kit B for Canon R5/R6 (Black) TA-T22-A-B"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه