برسی کیت کمبو گیمبال دی جی آی DJI RS 4 Pro Combo

نقدر و برسی

کیت کمبو گیمبال دی جی آی DJI RS 4 Pro Combo

راندمان کاری بالا، قابلیت تصویر عمودی و لوازم جانبی گسترده، DJI RS 4 Pro را به ابزاری قدرتمند برای دوربین های بدون آینه تبدیل کرده است. این گیمبال تنها حدود 1.24 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت آن 4.5 کیلوگرم است. این یک تثبیت کننده حرفه ای برای دوربین های شما است.

محورهای با روکش تفلون اصطکاک را کاهش می دهند تا عملکرد و تعادل نرمی داشته باشید.
نسل دوم طراحی صفحه آزاد کننده سریع
RS 4 با صفحات آشنای دولایه آزادسازی سریع سلف خود، نصب و تعادل دوربین را آسان می کند. صفحه افقی دارای طراحی جدیدی برای انتقال سریعتر به تصویر عمودی است. یک دکمه تنظیم دقیق، محور شیب را برای حرکت دوربین به جلو یا عقب تنظیم می کند.

قفل محوری اتوماتیک نسل دوم
هنگامی که پایه پشتیبانی خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و در حالی که قفل های محور به طور خودکار باز می شوند، می توانید کار خود را تنها در دو ثانیه شروع کنید. دکمه پاور را یک بار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می شوند و وارد حالت خواب می شوند و حرکت یا تعمیر و نگهداری را به طور قابل توجهی کارآمدتر می کند. تکرار دوم این کار، زمانی که کلافه هستید،
برای کاهش بیشتر لرزش نگهدارنده، فواصل کمتری ایجاد کرده است.

پورت ارتباطی RSA

پورت RSA به شما امکان می دهد لوازم جانبی سری Ronin را به بدنه گیمبال خود متصل کنید. برای جابه‌جایی بین پیکربندی‌های مختلف تصویر، لوازم جانبی مخصوص Ronin را با قابلیت‌های کنترل اضافه کنید.

کنترل بی سیم شاتر

با اجرای بلوتوث دو حالته، RS 4 Pro از کنترل شاتر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که باعث صرفه‌جویی در زمان و منابع در هر استفاده می‌شود. پس از جفت شدن اولیه بلوتوث، می توانید به سادگی با فشار دادن دکمه ضبط روی گیمبال، ضبط را کنترل کنید. دوربین‌های جفت‌شده قبلی را می‌توان پس از اولین استفاده بدون نیاز به کابل کنترل دوربین، دوباره به‌طور خودکار وصل کرد.

ActiveTrack Pro به روز شد

نسل بعدی ActiveTrack Pro می تواند مستقیماً تصاویر را از دوربین داخلی Autofocus Pro LiDAR بدون نیاز به فرستنده تصویر Ronin بخواند. هنگام استفاده از ActiveTrack Pro، می‌توانید مستقیماً شی را روی صفحه لمسی OLED RS 4 Pro نظارت کنید. دستگاه کاربردی جدید LiDAR می تواند محدوده 76800 نقطه را در یک منطقه 20 متری ایجاد کند.

کنترل های یکپارچه

با کشیدن پیچ حالت گیمبال جدید می توانید به راحتی حالت های بین Pan follow، Pan و Tilt follow را تغییر دهید. همچنین انتخاب حالت FPV برای 3D Roll 360، Portrait یا Custom

  • دکمه ماشه را می توان در حالت FBV تنظیم کرد، جایی که وقتی پایین نگه داشته می شود، سه محور در جهت حرکت دسته قرار می گیرند.

حالت برای ماشین بایستید

  • حالت جدید نصب خودرو، پایداری دستگاه را برای تطبیق لیزرهای دستگاه و مقاومت باد برای تصاویر ثابت بهینه می‌کند.

الگوریتم پایداری نسل چهارم RS

  • با استفاده از الگوریتم تثبیت کننده نسل بعدی، RS 4 Pro پایداری بیشتری نسبت به RS 3 ارائه می دهد و عکسبرداری سریع عمودی، حرکات سریع و عکس های با زاویه پایین را به راحتی انجام می دهد. گشتاور موتور در هر سه محور برای قدرت بیشتر 20 درصد افزایش یافته است.

قفل خودکار صفحه نمایش OLED

  • RS 4 Pro به یک صفحه نمایش لمسی OLED ثابت با قابلیت قفل خودکار جدید مجهز شده است. پس از قفل شدن، صفحه نمایش حرکات گیمبال و جوی استیک موجود را در نور کم نمایش می دهد تا از تعویض تصادفی و صرفه جویی در باتری جلوگیری کند.

نظارت و کنترل یکپارچه

  • نوردهی دوربین را مستقیماً در برنامه Ronin تنظیم کنید یا با جوی استیک مجازی گیمبال را برای نظارت و کنترل یکپارچه کنترل کنید. با فرستنده تصویر Ronin، یک گوشی هوشمند می تواند به عنوان یک کنترل کننده حرکت برای کنترل از راه دور گیمبال RS 4 Pro برای حرکات پویا و انعطاف پذیر دوربین استفاده شود.

عمر باتری و شارژ سریع را افزایش دهید

  • جعبه باتری RS 4 Pro دارای طراحی کارتریج است که تعویض باتری و قرار دادن باتری های کوچک را آسان می کند. حتی می توان آن را به طور جداگانه از گیمبال شارژ کرد. قاب باتری جدید را می توان برای مدت زمان طولانی تا 13 ساعت برای عکاسی مداوم استفاده کرد و شارژ سریع 18 واتی PD را با زمان شارژ تنها 1.5 ساعت انجام می دهد. حتی می توان از آن در هنگام شارژ استفاده کرد تا RS 4 Pro به طور نامحدود روشن بماند.

موارد شامل:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کمبو گیمبال دی جی آی DJI RS 4 Pro Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کمبو گیمبال دی جی آی DJI RS 4 Pro Combo"، کلیک کنید.