برسی کیت ولاگر رود کیت Rode Vlogger Kit Universal

نقدر و برسی

کیت ولاگر رود کیت Rode Vlogger Kit Universal

کیت میکروفون موبایل برای بلاگرهای ویدیویی RODE Vlogger Kit Universal

با RODE Vlogger Kit Universal تأثیر و کیفیت ایجاد ویدیوی خود را برای وبلاگ ها، ویدیوهای زنده، ویدیوهای YouTube و پست های رسانه های اجتماعی گسترش دهید و بهبود بخشید. این کیت کامل برای ضبط صدا و تصویر با کیفیت بالا و بدون دردسر برای گوشی های هوشمند با درگاه جک 3.5 میلی متری طراحی شده است.

این کیت دارای میکروفون ساچمه زنی فوق العاده جمع و جور است VideoMicroلامپ دوربین LED قابل شارژ با دیفیوزر و هشت فیلتر رنگی، سه پایه، پایه تلفن همراه و لوازم جانبی لازم برای عکاسی راحت. گوشی هوشمند شما مجهز به Vlogger Kit Universal می تواند به یک سیستم تولید ویدئو قابل حمل و راحت تبدیل شود.

همانطور که VideoMicro روی دوشاخه موبایل نصب می شود، دکمه اضافی و پیچیده ای ندارد و به عنوان یک میکروفون ساده و قابل اعتماد عمل می کند. علاوه بر این، دارای یک پایه شوک قابل جابجایی است که به طور موثر لرزش و صدا را کنترل می کند و اگر قصد دارید در فضای باز عکس بگیرید، می توانید از بادگیر چرمی برای کاهش صدای باد استفاده کنید.

موارد موجود در کیت جهانی Rode Vlogger

  • VideoMicro : میکروفون شاتگان
  • رایکوت لیر : شوک را نصب کنید

  • WS9 : بادگیر برای کاهش قابل توجه صدای باد

  • کابل SC7 : برای اتصال میکروفون به گوشی هوشمند

  • SmartGrip : جای گوشی

  • میکرو ال ای دی : نور دوربین با دیفیوزر و هشت فیلتر رنگی

  • DCS-1: پایه میکروفون دوگانه و MicroLED

  • کابل USB Type-C برای شارژ MicroLED

  • سه پایه 2: سه پایه

ویژگی های میکروفون جهانی RODE Vlogger Kit

Rod Video Micro با تنها 8 سانتی متر طول، همراهی کوچک و آسان برای تلفن هوشمند شما است که دارای یک پوشش سرامیکی است که تشعشعات را کاهش می دهد و یک بدنه آلومینیومی بادوام که به دفع فرکانس های رادیویی کمک می کند. در حالی که اکثر میکروفون‌های داخلی گوشی‌های هوشمند صدا را از همه جهات دریافت می‌کنند، این میکروفون از یک الگوی قطبی کاردیوید برای فوکوس کردن صدا در جلوی آن استفاده می‌کند و صدایی که از پشت سر می‌رسد را کاهش می‌دهد. الکترونیک فعال و عنصر خازن جهت دار آن صدای دقیق تری نسبت به میکروفون های معمولی در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد.

کابل Rod SC7 TRS به TRRS 3.5 میلی متری برای اتصال سریع به هر گوشی هوشمندی که جک هدفون 3.5 میلی متری دارد ارائه می شود. از آنجایی که VideoMicro با ولتاژ برق کار می کند، برای کار کردن به باتری نیاز ندارد. کافی است میکروفون را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از آن استفاده کنید.

Rode از دمپر Rycote Lyre برای جلوگیری از انتقال ارتعاشات از تلفن همراه به میکروفون استفاده می کند. میکروفون دارای یک بادگیر خزدار برای به حداقل رساندن صدای ناخواسته باد ناشی از نسیم، فن ها و تهویه مطبوع است.

ویژگی های نگهدارنده تلفن همراه SmartGrip

SmartGrip راه حلی با کیفیت برای نصب گوشی هوشمند بر روی سه پایه است. دارای ساختار فلزی با دستگیره های لاستیکی است و برای نصب گوشی هایی با عرض 6.6 تا 8.6 سانتی متر مناسب است.

یک پایه برای اتصال آسان Rode VideoMic و سایر لوازم جانبی وجود دارد. سه نقطه اتصال 1/4 اینچی وجود دارد که امکان نصب آسان سه پایه را در طیف وسیعی از جهت ها فراهم می کند.

دارای سه پایه 2

Tripod 2 یک سه پایه محکم با دهانه سه طرفه برای نصب دوربین، میکروفون و سایر لوازم جانبی است. هنگامی که سه پایه 2 بسته است، برای استفاده دستی ایده آل است. پایه های سه پایه را می توان به صورت متوسط ​​یا باز کرد تا موقعیت و پایداری مطلوبی داشته باشد.

ویژگی های MicroLED

این یک چراغ باتری کوچک است که می تواند روی دوربین نصب شود. دارای چهار تنظیم روشنایی و یک دیفیوزر با هشت فیلتر رنگی. برق از طریق درگاه شارژ USB Type-C تامین می شود که به طور همزمان باتری داخلی را شارژ می کند و می تواند نور را کنترل کند. ظرفیت باتری در حالت نور کم بیش از چهار ساعت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت ولاگر رود کیت Rode Vlogger Kit Universal" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت ولاگر رود کیت Rode Vlogger Kit Universal"، کلیک کنید.