برسی کیت میکروفن یقه ای و دستی بویا BOYA BY-WM8 PRO-K4

نقدر و برسی

کیت میکروفن یقه ای و دستی بویا BOYA BY-WM8 PRO-K4

ست یقه و میکروفون دستی BOYA BY-WM8 PRO-K4

سیستم میکروفون بی‌سیم دو کاناله BY-WM8 Pro-K4 BOYA شامل گیرنده بی‌سیم دو کاناله، فرستنده بدنه بی‌سیم، میکروفون دستی، میکروفون برگردان جهانی، گیره میکروفون و بادگیر فوم، آداپتور کفش، شامل کابل خروجی 1/8 اینچی به XLR است. از کابل خروجی 1/8 تا 1/8 اینچ می توان از این سیستم برای ضبط صدا با دو موضوع همزمان استفاده کرد .

چاپ دیجیتال؛ فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

میکروفون پنج طرفه Boya BY-WM8 Pro-K4 با صفحه نمایش LCD خوانا، پهنای باند سوئیچینگ RF گسترده، تنظیم ترکیبی PLL و مدار بازیابی سیگنال دیجیتال، مجهز به 48 کانال UHF قابل انتخاب است و صدایی با کیفیت ارائه می دهد. ویژگی های دیگر عبارتند از:

حالت های استریو و مونو قابل انتخاب

عملیات بی صدا

عملکرد LCD قفل شده است

خروجی هدفون برای مانیتورینگ

برد عملیاتی 300 فوت (100 متر)

علاوه بر موارد فوق، میکروفون بی سیم بویا تا 6 ساعت کار مداوم را با باتری های AA (فروش جداگانه) فراهم می کند. سیستم میکروفون بی سیم BY-WM8 Pro-K4 دارای قابلیت همگام سازی بی سیم آسان و انعطاف پذیر بین فرستنده و گیرنده از طریق امواج مادون قرمز است. بنابراین همیشه یک کانال رایگان برای انتقال اطلاعات پیدا خواهید کرد. صفحه نمایش LCD لیست گزینه ها برای استفاده آسان است و امکان انتخاب سریع و آسان گزینه ها را فراهم می کند و آن را برای عملکرد سریع، واضح و آسان مناسب می کند.

بازیابی سیگنال دیجیتال

حداکثر 48 کانال قابل انتخاب

گیرنده دو کاناله

پهنای باند انتقال تا 32 مگاهرتز

همگام سازی بی سیم آسان و انعطاف پذیر بین فرستنده و گیرنده از طریق امواج مادون قرمز

عملیات منوی کاربر پسند (لیست گزینه ها).

عملیات بی صدا

اتصالات قفل شده برای جلوگیری از قطع شدن تصادفی

برد انتقال تا 100 متر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفن یقه ای و دستی بویا BOYA BY-WM8 PRO-K4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفن یقه ای و دستی بویا BOYA BY-WM8 PRO-K4"، کلیک کنید.