برسی کیت میکروفن سنایزر Sennheiser Profile USB Condenser Microphone Streaming Set with Boom Arm

نقدر و برسی

کیت میکروفن سنایزر Sennheiser Profile USB Condenser Microphone Streaming Set with Boom Arm

کیت میکروفون USB Sennheiser Profile تجربه پادکست، بازی، پخش جریانی، کنفرانس و ضبط در خانه را با کنترل‌های کامل و محفظه فلزی مقاوم بهبود می‌بخشد.
این کیت همه کاره میکروفون خازنی جهانی را با یک نمایه USB با بازوی انعطاف پذیر 3 نقطه ای خود قفل و یک کابل USB-C ترکیب می کند، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به تولید محتوا کنید.
میکروفون USB دارای کنترل‌های دستی، از جمله دکمه بی‌صدا، میکروفون ترکیبی و کنترل تعادل سطح دستگاه، و خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری با کنترل سطح اختصاصی، و همچنین چراغ‌های LED است که زمان قطع صدا را نشان می‌دهد.
این میکروفون همچنین دارای یک الگوی پیکاپ کاردیوید برای ایزوله کردن صدای شما از نویزهای ناخواسته کناری و پشتی و همچنین یک ویژگی شیب با اتصال خود قفل برای موقعیت یابی بهینه است.
این Boom Arm از Sennheiser یک ابزار همه کاره است که برای استفاده با یک میکروفون پروفایل USB طراحی شده است، اما با بسیاری از میکروفون های سبک پخش سازگار است.
این بازوی بوم دارای یک براکت C محکم برای اتصال ایمن به دسکتاپ و سطوح متصل است و برای طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله پادکست، پخش جریانی، بازی، تولید محتوا و تولید موسیقی ایده آل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفن سنایزر Sennheiser Profile USB Condenser Microphone Streaming Set with Boom Arm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفن سنایزر Sennheiser Profile USB Condenser Microphone Streaming Set with Boom Arm"، کلیک کنید.