برسی کیت میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink M2

نقدر و برسی

کیت میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink M2

کیت میکروفون بی سیم Godox MoveLink M2

MoveLink M2 Godox یک ورود آسان و مقرون به صرفه به دنیای صدای بی‌سیم را برای طیف گسترده‌ای از تولیدکنندگان محتوا، از جمله شخصیت‌های YouTube و TikTok، ولاگرها، روزنامه‌نگاران موبایل و غیره فراهم می‌کند. این سیستم دو میکروفون/فرستنده فوق العاده فشرده، دو میکروفون گدازه و یک گیرنده قابل نصب روی دوربین دو کاناله را ارائه می دهد تا یک راه حل همه کاره قابل حمل ارائه دهد که به شما امکان می دهد دو سوژه را به طور همزمان ضبط کنید، یک دوربین یا خودتان.

وزن هر یک از دو فرستنده جمع و جور کمتر از 27 گرم است و دارای یک میکروفون همه جانبه داخلی است که اتصال آنها را به یقه یا پیراهن آسان می کند. M2 از سیستم دیجیتال و پرش فرکانس با پهنای باند 2.4 گیگاهرتز با حداکثر برد 50 متر استفاده می کند. برای ظاهری محتاطانه تر، می توانید از میکروفون های پنج طرفه موجود استفاده کنید و به سادگی کابل های 3.9 اینچی میکروفون ها را به جک های ورودی 3.5 میلی متری فرستنده ها وصل کنید.

گیرنده به همان اندازه سبک و جمع و جور دارای یک گیره کمربند است که به پایه های کفش دوربین یا قفس گوشی هوشمند متصل می شود و دارای خروجی خط 3.5 میلی متری است. گیرنده دو کاناله گرفتن هر دو سوژه را در دوربین یا دستگاه تلفن همراه با استفاده از یک جزء آسان می کند. یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای استفاده با دوربین های DSLR/بدون آینه و یک کابل 3.5 میلی متری TRRS برای استفاده با تلفن های هوشمند و تبلت های سازگار همراه است.

هر دو فرستنده و گیرنده دارای باتری‌های قابل شارژ لیتیوم یون هستند که تا 6 ساعت دوام می‌آورند و از طریق درگاه‌های USB Type-C شارژ می‌شوند و در صورت وجود برق متناوب، آنها را تغذیه می‌کنند. سه کابل شارژ USB، یک کیف دستی برای شارژ قطعات و دو پد فوم برای فرستنده/میکروفون گنجانده شده است.

ویژگی های میکروفون بی سیم Godox MoveLink M2 در یک نگاه

سیستم بی سیم 2 نفره فوق العاده فشرده و سبک برای ویدئوهای وبلاگ، مصاحبه و تولید ویدئو با گوشی های هوشمند، دوربین ها و ضبط کننده های صوتی با جک ورودی 3.5 میلی متری کار می کند.

  • انتقال بی سیم فرکانس دیجیتال در طیف 2.4 گیگاهرتز
  • حداکثر برد 50 متر
  • 2 فرستنده گیره دار با میکروفون داخلی همه جهته و درپوش محافظ
  • 2 عدد میکروفون بوم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink M2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink M2"، کلیک کنید.