برسی کیت میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo C3

نقدر و برسی

کیت میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo C3

برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا، Comica Audio Vimo C3 یک سیستم بی سیم فرستنده دوگانه با میکروفون های داخلی و گیرنده دو کاناله، به علاوه یک جعبه شارژ برای قابلیت حمل است.

انتقال قابل اعتماد با تاخیر 20 میلی ثانیه را ارائه می دهد. تا 200 متر از طریق باند بی سیم 2.4 گیگاهرتز به طور مستقیم به دوربین، میکسر یا تلفن هوشمند با درگاه 3.5 میلی متری. این سیستم با کاربری آسان با قابلیت plug-and-play راه حل کاملی برای ضبط مصاحبه های دو موضوعی ارائه می دهد.

باتری‌های لیتیوم یون داخلی همه اجزا را تغذیه می‌کنند و کابل‌های USB-C موجود می‌توانند آن‌ها را تنها در دو ساعت شارژ کنند. برای کاهش تداخل باد می توان دو پد فوم را به هر فرستنده متصل کرد. کیس شارژ همراه آن عمر باتری هر قسمت را 20 ساعت افزایش می دهد.

دو فرستنده گیره دار میکروفون های همه جهته داخلی را ارائه می دهند و عملکردهای حذف نویز و قطع صدا را می توان از طریق دکمه های روی برد کنترل کرد. گیرنده دو کاناله دارای دو حالت مونو و استریو است. یک کیس شارژ از اجزای سازنده در حین حرکت محافظت و شارژ می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo C3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo C3"، کلیک کنید.