برسی کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S1

نقدر و برسی

کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S1

سیستم میکروفون تکی بی سیم دیجیتال BOYA BY-XM6-S1

میکروفون تکی بی سیم دیجیتال BOYA BY-XM6-S1 یک سیستم میکروفون بی سیم جمع و جور است که استفاده آسان و انعطاف پذیری را برای ضبط صدای سوژه در دوربین، دوربین فیلمبرداری یا دستگاه تلفن همراه شما فراهم می کند. این سیستم کیفیت صدای پیشرفته‌تری را از طریق میکروفون‌های داخلی دوربین‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌کند تا گفتار واضح و قابل فهمی را برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوای YouTube/Instagram، شخصیت‌های TikTok، ولاگرها و غیره ارائه دهد.

این بسته شامل یک فرستنده کلیپ با یک میکروفون همه جهته داخلی است که به شما امکان می دهد میکروفون را به سرعت و به راحتی برای سوژه خود روی دوربین، در ارائه ها، مصاحبه ها و اجراها تنظیم کنید. یک میکروفون یقه ای اضافی نیز برای ظاهری تمیزتر گنجانده شده است. به سادگی میکروفون را به جک ورودی 3.5 میلی متری وصل کنید و از فرستنده به عنوان کیس استفاده کنید.

گیرنده جمع و جور دو کاناله حداکثر برد دید 100 متر را ارائه می دهد و شامل یک براکت اتصال و جک خروجی 3.5 میلی متری است. کابل های اتصال هم برای دوربین و هم برای گوشی هوشمند شما در نظر گرفته شده است، در حالی که جک 3.5 میلی متری دوم برای نظارت بر هدفون است. فرستنده و گیرنده هر دو با باتری های لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شوند. فرستنده تا 7 ساعت کار می کند در حالی که گیرنده 6.5 ساعت کار می کند. قطعات از قبل جفت شده به کارخانه می رسند و فقط آن را به برق وصل کنید، گیرنده را به دوربین یا تلفن خود وصل کنید و شما آماده هستید.

سیستم استفاده آسان با میکروفون/فرستنده + میکروفون متصل

  • فرستنده گیره ای فشرده دارای یک میکروفون داخلی برای راه حل ضبط دوربین بی سیم است.
  • هنگامی که ظاهر تمیزتری مورد نظر باشد، یک میکروفون بوم در دسترس است. میکروفون به جک 3.5 میلی متری فرستنده متصل می شود.
  • یک بادگیر چرمی برای میکروفون انتقال و یک بادگیر فوم برای میکروفون بوم در نظر گرفته شده است.
  • الگوهای برداشت همه جانبه میکروفون فرستنده و میکروفون برگردان به اطمینان از سطح صدای ثابت حتی زمانی که سوژه از میکروفون دور می‌شود، کمک می‌کند.
  • کنترل بهره فرستنده قابل تنظیم به شما امکان می دهد ورودی را برای بلندگوها و هنرمندان با سبک های عملکرد متفاوت بهینه کنید.
  • نمایشگر OLED فرستنده، مشاهده سطوح صدا را به همراه وضعیت باتری، بی صدا و جفت شدن آسان می کند.
  • برای دسترسی سریع به عملکرد صدای بی سیم قابل اعتماد، به سادگی گیرنده و فرستنده را وصل کنید.

گیرنده فشرده و دو کاناله

  • گیرنده جمع و جور به نگهدارنده کفش یا گوشی هوشمند دوربین شما (به طور جداگانه فروخته می شود) وصل می شود و به جک ورودی 3.5 میلی متری دوربین یا دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود.
  • سطح خروجی گیرنده را می توان برای قرار دادن دوربین ها و ضبط کننده های مختلف تنظیم کرد.
  • یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین یا دوربین فیلمبرداری گنجانده شده است. یک کابل TRRS 5 میلی متری برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت مجهز به جک هدفون گنجانده شده است.
  • گیرنده دارای جک 3.5 میلی متری هدفون برای نظارت است.
  • صفحه نمایش OLED دیدن سطوح صدا، وضعیت باتری، بی صدا، حالت مونو/استریو و وضعیت های جفت شدن را آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S1"، کلیک کنید.