برسی کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BOYALINK

نقدر و برسی

کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BOYALINK

سیستم میکروفون بی سیم جهانی BOYA BOYALINK برای دو نفر با کانکتورهای قابل تعویض برای تلفن همراه و دوربین (2.4 گیگاهرتز)

سیستم میکروفون بی‌سیم 2 نفره BOYA BOYALINK به شما امکان می‌دهد با استفاده از آداپتورهای قابل تعویض همراه، ویدیوهای vlog یا مصاحبه با دو موضوع را با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها ضبط کنید. کانکتور 3.5 میلی متری TRS برای دوربین، کانکتور USB-C و کانکتور لایتنینگ (هدفون) را می توان به راحتی به اسلات خروجی تماس گیرنده دو کاناله متصل کرد. این سیستم شامل دو فرستنده کلیپ با میکروفون های همه جهته داخلی است تا ضبط صدای واضح را از فاصله 100 متری تسهیل کند. نشانگرهای LED کامپوننت به شما امکان می دهد عمر باتری و قدرت سیگنال را کنترل کنید.

این سیستم همچنین شامل یک بادگیر کرکی، یک کابل شارژ USB-C و یک کیف شارژ برای ذخیره و شارژ مجدد قطعات در صورت تمام شدن شارژ است.

اتصالات قابل تعویض با سازگاری گسترده

  • از آداپتورهای ارائه شده برای تغییر خروجی گیرنده خود بین کانکتورهای 3.5 میلی متری TRS، USB-C یا Lightning استفاده کنید. با دوربین DSLR/بدون آینه، گوشی هوشمند سازگار با iOS/Android یا سایر ضبط کننده های صوتی ضبط کنید.
  • به سادگی گیرنده دو کاناله را به دستگاه مورد نظر خود وصل کنید و شروع به ضبط کنید (بدون نیاز به پایه یا کابل اضافی.)

فرستنده با براکت

میکروفون های همه جهته داخلی در هر دو فرستنده صدای واضحی را در وبلاگ ها یا مصاحبه های شما ضبط می کنند. کنترل‌های فرستنده می‌توانند 6 سطح افزایش را تنظیم کنند، فناوری کاهش نویز را روشن یا خاموش کنند. یک گیره پشتی داخلی به راحتی فرستنده را به یقه شما متصل می کند.

گیرنده دو کاناله

برای جابجایی بین حالت ضبط استریو و مونو از کلید روی گیرنده استفاده کنید. هنگام استفاده از کانکتور خروجی USB-C یا Lightning، می توانید گیرنده و دستگاه تلفن همراه خود را از طریق کابل شارژ USB-C شارژ کنید تا عمر باتری را افزایش دهید.

عمر باتری طولانی، جعبه شارژ

  • فرستنده ها دارای باتری داخلی 95 میلی آمپر ساعتی با مدت زمان کارکرد 10 ساعت هستند، در حالی که گیرنده دارای باتری 120 میلی آمپر ساعتی با مدت زمان کارکرد 6 ساعت است.
  • پورت های USB-C روی هر قطعه یا کیس شارژ موجود است تا سیستم را تنها در 1.5 ساعت شارژ کند.
  • کیس شارژ دارای ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند سیستم شما را دو بار شارژ کند. نشانگر LED قدرت به شما امکان می دهد ظرفیت باتری و وضعیت شارژ را بررسی کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BOYALINK" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BOYALINK"، کلیک کنید.