برسی کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF75

نقدر و برسی

کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF75

کیت بازوی جادویی CHF75 ایلکین یک بازوی مفصلی متشکل از دو مجموعه اتصال توپی 25 میلی متری است که به مانیتور یا لوازم جانبی اجازه می دهد به راحتی در هر جهتی بچرخند یا قرار گیرد.

داشتن دستگیره های 1/4 “-20” در دو سر این بازو که دارای حلقه های O-رینگ پلاستیکی ضد لغزش هستند، نصب را سریع تر، آسان تر و قوی تر می کند.

طول واقعی کیت بازوی جادویی ایلکین 265 میلی‌متر است، در حالی که اجزای بازوی iMagic قابل تعویض هستند، بنابراین می‌توانید از این بازو به همراه سایر محصولات موجود مانند F 1/4″-20، پایه گیره، Hot استفاده کنید. کفش و علاوه بر آن از Super Clamp استفاده کنید در حالی که این محصول می تواند گزینه ایده آلی برای اتصال انواع ال سی دی، چراغ، ضبط صدا و … باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF75" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF75"، کلیک کنید.