برسی کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF50

نقدر و برسی

کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF50

مدل ست جادویی بازو ایلکین 50 فرانک سوئیس این یک بازوی مفصلی است و از دو مجموعه از اتصالات توپ 25 میلی متری تشکیل شده است که به مانیتور یا لوازم جانبی اجازه می دهد به راحتی در هر جهت بچرخند یا قرار گیرند.

وجود دستگیره1/4 اینچ – 20 اینچ در هر انتها با یک حلقه پلاستیکی O شکل ضد لغزش نصب را سریعتر و آسان تر می کند.

طول واقعی کیت Ilkin Arm Magic 240mm کامل است، در حالی که اجزای آن بازوی iMagic قابل تعویض هستند بنابراین می توانید از این بازو با سایر گزینه های ما مانند F 1/4 “-20، براکت اصلی، کفش داغ و گیره فوق العاده نیز استفاده کنید.

از این محصول می توان برای نگه داشتن سوژه عکاسی در فضا یا به عنوان نگهدارنده مانیتور، میکروفون و … استفاده کرد..
با توجه به جزئیات دقیق این محصول، می توانید شی مورد نظر خود را در هر نقطه از فضا قرار دهید. طراحی حرفه ای و خاص لوگوهای جادویی ایلکین استفاده از این محصول را بسیار آسان کرده است..
لازم به ذکر است که ظرفیت تحمل وزن این محصول با توجه به طول قطعات آن متفاوت است، بدیهی است که هر چه طول آن کوتاهتر باشد، ظرفیت تحمل وزن بیشتر است. این محصول در کوتاه ترین حالت خود (شامل قطعه اصلی و دو مبدل) می تواند وزنی بین 2700 تا 3200 گرم را تحمل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF50" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت مجیک آرم ایلکین ilkeen iMagic Arm Mount CHF50"، کلیک کنید.