برسی کیت ساکشن کولمن به همراه نگه دارنده گوپرو CULLMANN FLEXX Suction Set Item Number: 42125

نقدر و برسی

کیت ساکشن کولمن به همراه نگه دارنده گوپرو CULLMANN FLEXX Suction Set Item Number: 42125

کیت مکش FLEXX یکی از لوازم جانبی مفید دوربین ها به خصوص برای عکاسی استودیویی است که می توان آن ها را با اطمینان و ایمن نصب کرد. کیت ساکشن نیز یک راه حل ایده آل برای ثبت موقعیت های جالبی است که به صورت دستی قابل انجام نیستند. این مدل طراحی فشرده و مستحکمی دارد و به راحتی به سطوح صاف و بدون چربی متصل می شود.

مجموعه مکش FLEXX از چهار محصول تشکیل شده است که عبارتند از: سه پایه مکش CS20، یک سر توپ CROSS CB2.7، چند گیره CX214 و یک زانویی.

سه پایه مکش دارای طراحی بسیار جمع و جور است و دوربین یا لوازم جانبی را روی سطوح صاف و بدون چربی محکم نگه می دارد. سر توپ CROSS CB2.7 دارای سیستم QRC و پیچ اتصال دوربین 1.4 اینچی است. گیره های چندکاره CX124 همچنین دارای رزوه اتصال 1.4 اینچی و همچنین دارای زانویی 160 میلی متری بلند، محکم و انعطاف پذیر هستند. مجموعه FLEXX Suction به کاربر انعطاف بیشتری در گرفتن عکس های جالب می دهد.

مزایا:

  • با سه پایه ساکشن کاپ CS20 دوربین را روی سطوح صاف و بدون روغن ثابت نگه دارید
  • چند گیره ناهموار CX124 با پیچ نصب اختیاری 1.4 اینچی
  • سر کروی آلومینیومی CROSS CB2.7 با سیستم QRC *
  • آرنج انعطاف پذیر با طول 160 میلی متر

شماره کالا: 42125

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت ساکشن کولمن به همراه نگه دارنده گوپرو CULLMANN FLEXX Suction Set Item Number: 42125" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت ساکشن کولمن به همراه نگه دارنده گوپرو CULLMANN FLEXX Suction Set Item Number: 42125"، کلیک کنید.