برسی کنسول استریمینگ رود RODE X Streamer X

نقدر و برسی

کنسول استریمینگ رود RODE X Streamer X

همه در یک راه حل Streamer X از RODE X با ترکیب یک رابط صوتی حرفه ای و کارت گرافیک در یک بسته بسیار فشرده، راه جدیدی برای پخش زنده صدا و تصویر با کیفیتی باورنکردنی ارائه می دهد.

استریمرها و تولیدکنندگان محتوا امروزی نیز برای عقب نماندن از رقبا به ویدیوی باکیفیت نیاز دارند، به همین دلیل است که Streamer X همچنین دارای HDMI I/O است که تا 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و 2K در 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و تا 2K 120 را پشتیبانی می کند.
دو پورت USB-C مجزا در Streamer X موجود است که امکان اتصال همزمان به دو رایانه را فراهم می کند و چهار پد SMART قابل تنظیم امکان پخش صدا، جلوه های صوتی و سایر دستورات را در جریان پخش آنلاین فراهم می کند.
شما می توانید عملکرد کنسول خود را با سازگاری کامل با تمامی راه حل های نرم افزاری RODE مانند UNIFY، RODE Central و RODE Connect گسترش دهید.
ورودی/خروجی انعطاف پذیر Streamer X با وجود اندازه جمع و جور آن، Streamer X دارای اتصال کافی برای تسهیل بیشتر برنامه های پخش زنده است.
یک جک ورودی ترکیبی XLR-1/4 اینچی با پیش تقویت‌کننده Revolution و قدرت فانتوم 48 ولتی قابل انتخاب
جک هدفون 1/4 اینچی
خروجی هدفون 3.5 میلی متری
ورودی و خروجی HDMI از یک پورت برای پخش و خروجی 4K عبور می کند
دو اتصال USB-C برای کار روی دو رایانه
سومین اتصال USB-C برای تغذیه راحت
درگاه قفل کنزینگتون برای ایمن کردن دستگاه هنگام استفاده در خارج از منزل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کنسول استریمینگ رود RODE X Streamer X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کنسول استریمینگ رود RODE X Streamer X"، کلیک کنید.