برسی پایه لرزه گیر حلقه ای میکروفن Rode SM5

نقدر و برسی

پایه لرزه گیر حلقه ای میکروفن Rode SM5

میکروفون سواری SM5 با پایه شوک

کمک فنر Rode SM5 پایه تعلیق برای میکروفون های شاتگان یا میکروفون های اندازه مشابه. این طرح شامل یک آداپتور استوانه ای برای نصب یک چفت با دیافراگم است 27 میلی متر (1.06 اینچ). این آداپتور نصب چفت با پایه‌های استوانه‌ای که در اکثر دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای یافت می‌شود، قرار می‌گیرد. مانند برخی از مدل های پاناسونیک یا سونی.

فروش تجهیزات دوربین / فروش تجهیزات ضبط

کمک فنر Rode SM5 پایه شوک معلق با آداپتور حلقه قفل که امکان استفاده از میکروفون های بوم را فراهم می کند دوربین فیلمبرداری حرفه ای این امکان را فراهم می کند که این مدل قفل دوربین با سیلندر نصب می شود 24 یا 27 میلی متر را پشتیبانی می کند. اکثر دوربین ها دارای شیارهای پلاستیکی در داخل قفل حلقه هستند تا آزادی حرکت را فراهم کنند.

ساختار این پایه تعلیق به گونه ای است که میکروفون به صورت فیزیکی از پایه جدا شده و به این ترتیب هیچ گونه اصطکاک و لرزشی ثبت نخواهد شد. رشته ها 1.4 و 3.8 اینچ در پایه پایه به آن اجازه می دهد تا به راحتی به بوم یا سایر تجهیزات متصل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پایه لرزه گیر حلقه ای میکروفن Rode SM5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پایه لرزه گیر حلقه ای میکروفن Rode SM5"، کلیک کنید.