برسی ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8 Handy Video Recorder

نقدر و برسی

ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8 Handy Video Recorder

ضبط کننده ویدیویی راحت زوم Q8

ضبط کننده ویدیوی دستی Zoom Q8 که هم برای سازندگان موسیقی و هم برای سازندگان ویدیو طراحی شده است، ضبط ویدیوی HD را با فناوری ضبط صدا با کیفیت بالا Zoom ترکیب می کند. این دوربین دارای لنز با زاویه 160 درجه برای ثبت کل صحنه است و قادر به فیلم برداری با وضوح Full HD تا 2304×1296 با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

در بخش صدا، ضبط کننده Q8 صدا را تا 24 بیت / 96 کیلوهرتز ضبط می کند و سیستم میکروفون قابل تعویض ضبط کننده های H5 و H6 Zoom را به ارث می برد و آن را با انواع کپسول های میکروفون اضافی سازگار می کند. کپسول میکروفون خازنی استریو 120 / X / Y با Q8 برای ضبط رویدادهای زنده، کنسرت ها یا ویدیوهای خود با صدایی با کیفیت استودیو ایده آل است.

خانه عکاسان سایت ما; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی

ضبط کننده ویدیوی Zoom Q8 همچنین دارای دو ورودی XLR / TRS برای ورودی میکروفون حرفه ای و منابع سطح خط است که در صورت ترکیب با کپسول میکروفون X / Y به شما تا چهار کانال صوتی همزمان می دهد.

ویدئو را می توان با یک صفحه نمایش لمسی 2.7 اینچی مانیتور کرد و همچنین رابط کاربری مناسبی برای تنظیمات صدا و تصویر فراهم می کند. یک پورت micro HDMI به شما امکان می دهد دوربین فیلمبرداری را برای مشاهده فیلم به تلویزیون HD متصل کنید. وقتی صحبت از ضبط صدا می شود. ضبط زوم Q8 گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به بالاترین کیفیت صدا نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از فرمت‌های 16 بیتی یا 24 بیتی WAV غیرفشرده در فرکانس‌های 96، 48 یا 44.1 کیلوهرتز ضبط کنید. هنگامی که کیفیت صدا چندان مهم نیست و می خواهید در فضای کارت SD خود صرفه جویی کنید، می توانید انتخاب کنید که صدا را با استفاده از فرمت فشرده AAC با نرخ بیت 64 تا 320 کیلوبیت در ثانیه ضبط کنید. یک جک خروجی هدفون برای نظارت بر صدای شما ارائه شده است.

Zoom Q8 Handy Recorder مشخصات

با اتصال ضبط کننده Q8 به کامپیوتر از طریق USB، می توانید از آن به عنوان کارت خوان یا میکروفون USB استفاده کنید. حتی می توانید از آن به عنوان یک وب کم USB با کیفیت بالا برای پخش صدا و تصویر استفاده کنید. پورت USB همچنین شارژ باتری لیتیوم یونی 1700 میلی آمپر ساعتی را فراهم می کند.

فراتر از ضبط HD

ضبط‌کننده Q8 ویدیوهایی تا 1296×2304 را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می‌کند و وضوح بیشتری نسبت به Full HD 1080p به شما می‌دهد. رزولوشن اضافی زمانی مفید است که می‌خواهید عکسی را برش دهید یا قالب‌بندی مجدد کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای p1080 را با سرعت 30 فریم در ثانیه و همچنین p720 را با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. همچنین در صورت نیاز به اندازه فایل های کوچکتر می توانید با فرمت های WVGA با وضوح پایین ضبط کنید. ویدئو با فرمت MOV ذخیره شده است.

لنز واید 160 درجه

دوربین زوم Q8 با میدان دید وسیع 160 درجه، تقریباً هر چیزی را که در مقابل آن قرار دارد، ثبت می کند. می‌توانید دوربین را به سوژه نزدیک‌تر کنید تا صدای واضح‌تری از سوژه بگیرید و همچنان کل صحنه را بگیرید. هنگامی که به دنبال یک نمای فوق عریض نیستید، ویژگی زوم گام به گام به شما امکان می دهد از بین پنج گزینه باریک FOV (میدان دید) انتخاب کنید.

ضبط صدا با کیفیت بالا

Q8 همان فرمت‌های صوتی با کیفیت بالا را به ضبط‌کننده‌های صوتی زوم ارائه می‌کند. شما می توانید در فرمت های AAC و WAV تا 24bit/96kHz ضبط کنید. کنترل‌های صوتی بیرونی و یک صفحه نمایش لمسی LCD به شما امکان می‌دهند به راحتی تنظیمات صوتی خود از جمله صدا، افزایش و فیلتر پایین‌گذر را تنظیم کنید. صدا را می توان در کنار ویدیو یا جداگانه ضبط کرد و به Q8 اجازه می دهد تا به عنوان یک ضبط کننده صوتی چهار کاناله مستقل عمل کند.

کپسول میکروفون خازنی استریو X/Y قابل جدا شدن

ضبط کننده ویدیوی دستی Zoom Q8 مجهز به یک کپسول میکروفون استریو X / Y جداگانه است که دارای دو میکروفون خازنی یک طرفه است که با فاصله 120 درجه از هم قرار دارند. حداکثر فشار صدای ورودی در میکروفون ها 140 دسی بل SPL و بهره ورودی تا +47 دسی بل است. از آنجایی که کپسول قابل جدا شدن است، دوربین با سایر کپسول های میکروفون زوم نیز سازگار است. این بدان معناست که اگر از قبل H5 یا H6 دارید، می توانید کپسول ها را بین دستگاه ها تعویض کنید.

توجه: کپسول ترکیبی EXH-6 TRS / XLR با Q8 سازگار نیست.

دو ورودی ترکیبی XLR / TRS

دو جک ترکیبی XLR/TRS به شما امکان می دهد صدا را از میکروفون های خارجی و منابع سطح خطی وارد کنید. هر ورودی دارای قدرت فانتوم قابل انتخاب و پدهای منفی 20 دسی بل است.

  • افزایش ورودی (PAD خاموش): -∞ تا 55 دسی بل
  • افزایش ورودی (PAD روشن): -∞ تا 35 دسی بل
  • امپدانس ورودی: 1.8 کیلوهم و بالاتر
  • حداکثر سطح ورودی: +22 دسی بل (PAD روشن)
  • منبع تغذیه فانتوم: +12 / +24 / +48 ولت
  • نویز ورودی معادل: -120 dBu یا کمتر

صفحه نمایش 2.7 اینچی LCD لمسی

صفحه نمایش لمسی LCD 2.7 اینچی را می توان برای مشاهده از زوایای مختلف چرخاند. هنگامی که صفحه نمایش رو به دوربین قرار می گیرد، تصویر چرخیده و به سمت راست قرار می گیرد. این برای پخش ویدیوهایی که خودتان می‌گیرید مفید است. رابط صفحه نمایش لمسی تنظیمات صوتی و تصویری را آسان می کند.

میکروفون USB / وب کم

با اتصال به کامپیوتر با استفاده از کابل USB، می توانید از این ضبط کننده به عنوان کارت خوان یا میکروفون USB و همچنین وب کم برای پخش صدا و تصویر استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از کیت اتصال دوربین اپل اختیاری آن را به آی‌پد متصل کنید. این ضبط کننده ویدیوی دستی با Ustream Producer، Flash Live Media Encoder، Skype و سایر برنامه های پخش محبوب سازگار است.

صحنه های از پیش تعیین شده

شما می توانید از بین سه تنظیمات مختلف نور انتخاب کنید. در اکثر مواقع، انتخاب “Auto” بهترین نتایج را به شما می دهد، زیرا به طور خودکار شرایط نور را تنظیم می کند. همچنین می‌توانید «روشنایی کنسرت» را انتخاب کنید که بیشتر برای کنسرت‌های زنده، کنسرت‌ها و موقعیت‌هایی که دارای نورهای روشن هستند مناسب است، یا می‌توانید «Night» را انتخاب کنید تا هنگام ضبط در شب یا در محیط محیطی به حداکثر نتیجه برسید. تیره را انتخاب کنید

نصب دوربین

علاوه بر سوراخ 1/4 اینچی، ضبط زوم Q8 را می توان با براکت های نصب سازگار با GoPro با استفاده از یک سوراخ 1/4-20 برای آداپتور سه پین ​​استفاده کرد. این اجازه می دهد تا دوربین به پایه میکروفون متصل شود و آن را به گیتار وصل کنید یا آن را در هر جایی روی صحنه یا اتاق تمرین قرار دهید.

ویژگی های اضافی ضبط ویدیو زوم Q8 Handy

  • ضبط روی کارت های حافظه SD / SDHC / SDXC تا 128 گیگابایت (باید جداگانه خریداری شود)
  • میکسر صوتی داخلی
  • عملکرد اتصال استریو
  • عملکرد MS Matrix سیگنال Mid-Side را از میکروفون های خارجی به استریو استاندارد تبدیل می کند.
  • فیلتر پایین گذر (80 هرتز، 120 هرتز، 160 هرتز)
  • کنترل دینامیک (محدود کننده، کمپرسور، اکولایزر)
  • جک هدفون/خط خروجی ترکیبی برای نظارت بر صدا
  • اسپیکر مونو 400 مگاواتی داخلی
  • خروجی HDMI برای اتصال به تلویزیون های HD؛ شما می توانید بین NTSC و PAL یکی را انتخاب کنید
  • باتری لیتیوم یونی 1700 میلی آمپر ساعتی بیش از دو ساعت زمان ضبط را هنگام فیلمبرداری با کیفیت p720 با سرعت 30 فریم در ثانیه (برای ضبط صدا طولانی تر) فراهم می کند.
  • شامل فوم ضد باد

به طور کلی این دوربین از نظر کیفیت تصویر پایین تر از ضبط صدا است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8 Handy Video Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدیو رکوردر زوم Zoom Q8 Handy Video Recorder"، کلیک کنید.