برسی ویدیو رکوردر زوم Zoom Q2n-4K Handy Video Recorder

نقدر و برسی

ویدیو رکوردر زوم Zoom Q2n-4K Handy Video Recorder

ضبط کننده ویدئویی مناسب زوم Q2n-4K

ضبط‌کننده ویدیوی دستی Zoom Q2n-4K که برای نوازندگان ساخته شده است، ضبط ویدیو با وضوح UHD 4K را با ضبط صوتی تا 24 بیت/96 کیلوهرتز ترکیب می‌کند. پنج تنظیمات FOV (Field of View) و ضبط با یک دکمه به شما این امکان را می دهد که به راحتی خود یا هم تیمی های خود را ضبط کنید، چه برای پست کردن در رسانه های اجتماعی یا برای بررسی یک تمرین یا عملکرد. فناوری HDR (محدوده دینامیکی بالا) به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با نور مناسب بگیرید و سوژه خود را به خوبی روشن نگه دارید.

Zoom Q2n-4K Handy Recorder مشخصات

ضبط‌کننده Zoom Q2n-4K ویدیو را به‌عنوان فایل‌های MOV با کیفیت UHD 4K با سرعت 30/25/24 فریم در ثانیه، کیفیت p1080 با 60/50/30/25/24 فریم بر ثانیه یا کیفیت p720 هنگام ضبط با سرعت 25/30 فریم بر ثانیه در ثانیه ضبط می‌کند. کارت microSD (فروش جداگانه) تا 256 گیگابایت با نرخ بیت تا 76 مگابایت بر ثانیه.

لنز واید ثابت آن (15.2 میلی‌متر) دارای میدان دید 150 درجه و پنج زاویه دید قابل انتخاب برای انتخاب قاب عریض و نزدیک است. این لنز زاویه باز با دیافراگم f/2.8 تصاویر واضحی را در مکان های کم نور ایجاد می کند و با 12 حالت صحنه قابل انتخاب بهبود می یابد. هر صحنه مربوط به یک حالت اجرای محبوب مانند Concert Light، Jazz Club، Outdoor، Monochrome و Sepia است. تنظیم خودکار حالت صحنه بهینه را بر اساس نور محیط انتخاب می کند.

خانه عکاسان سایت ما; فروش لنز عکس فروش تجهیزات نورپردازی و فروش لوازم جانبی دوربین

میکروفون‌های خازنی استریو Q2n-4K در الگوی X/Y چیده شده‌اند و می‌توانند سطوح فشار صوتی تا 120 دسی‌بل را حتی در صحنه‌های راک با صدای بلند کنترل کنند. حالت فقط صوتی فایل‌های WAV مستقل را تا 24 بیت/96 کیلوهرتز ضبط می‌کند. ویژگی های صوتی شامل افزایش سطح خودکار، فیلتر پایین گذر، پورت میکروفون/خط ورودی 3.5 میلی متری و خروجی هدفون است.

پورت میکرو USB به شما امکان می دهد یک ضبط کننده ویدیوی Q2n-4K را برای انتقال داده وصل کنید یا از آن به عنوان یک وب کم با کیفیت بالا برای پخش وب با استفاده از Facebook، YouTube Live، Twitch یا سایر پلتفرم های پخش محبوب استفاده کنید رایانه یا دستگاه iOS خود را متصل کنید (ممکن است نیاز باشد سخت افزار جداگانه). پورت HDMI را می توان برای تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ استفاده کرد.

ضبط‌کننده Zoom Q2n-4K با دو باتری قلمی (AA) تغذیه می‌شود و تا 30 دقیقه زمان ضبط در UHD 4K، یک ساعت در p1080 یا دو ساعت در p720 را ارائه می‌دهد.

فیلمبرداری UHD 4K با HDR

با استفاده از فناوری HDR از عملکرد خود در ویدیوهای UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه یا با کیفیت P60 HD1080 عکس بگیرید تا به‌جای بیرون کشیدن سوژه، به‌طور خودکار در معرض دید قرار گیرد.

کیفیت صدا

میکروفون‌های استریو X/Y صدایی با رزولوشن بالا 24 بیت/96 کیلوهرتز ضبط می‌کنند و تا 120 دسی‌بل SBL را پشتیبانی می‌کنند و از ضبط‌های شفاف تقریباً از هر منبعی در مراحل پس از تولید و پس از تولید اطمینان حاصل می‌کنند.

لنز واید

Q2n-4K دارای یک لنز با زاویه دید 150 درجه f/2.8 است که برای ضبط در طیف وسیعی از محیط‌های نوری مناسب است. صفحه نمایش LCD رنگی به شما امکان می دهد به سرعت عکس عالی را کادربندی کنید یا ویدیوهای خود را مرور کنید.

حالت فقط صدا

از تنظیم «دوربین خاموش» Q2n-4K برای ضبط دموها در حالت فقط صدا یا اجرای زنده به صورت استریو با استفاده از میکروفون‌های داخلی X/Y استفاده کنید.

لینک های خارجی

ضبط ویدیو زوم Q2n-4K دارای یک جک ورودی 3.5 میلی متری استریو است که به شما امکان می دهد میکروفون های خارجی و سایر دستگاه های صوتی را متصل کنید. یک جک خروجی استریو 3.5 میلی متری گوش دادن به صدا را با هدفون، از طریق سیستم صوتی خانگی یا حتی در ماشین آسان می کند.

می توانید با استفاده از خروجی micro-HDMI نوع D به تلویزیون HDMI متصل شوید تا فیلم های ضبط شده با وضوح بالا را تماشا کنید. یک پورت میکرو USB امکان اتصال به رایانه یا دستگاه iOS را فراهم می کند (به یک آداپتور جداگانه نیاز دارد)، بنابراین می توانید از Q2n-4K به عنوان وب کم برای پخش زنده، میکروفون USB برای پادکست ها یا کارت خوان برای پخش استفاده کنید. از ضبط ها استفاده کنید (فقط اتصال به کامپیوتر).

ویژگی های ضبط کننده ویدیوی دستی Zoom Q2n-4K

  • فیلمبرداری UHD 4K تا 30 فریم در ثانیه، فیلمبرداری HD تا p601080
  • HDR (محدوده دینامیکی بالا) در مناطق سایه می بیند و به جای افکت اغراق آمیز، به طور خودکار سوژه شما را در معرض دید قرار می دهد.
  • لنز واید 150 درجه با کیفیت بالا
  • 12 گزینه صحنه برای استفاده در محیط های مختلف نور، به علاوه تنظیمات “خودکار” برای تنظیم خودکار نحوه ضبط شما در شرایط خاص
  • میکروفون استریو داخلی X / Y با قابلیت کنترل سطح صدا تا SPL 120 دسی بل
  • با داده های ضبط شده در فرمت WAV، تا 24 بیت/96 کیلوهرتز، می توان از آن به عنوان یک ضبط کننده صوتی مستقل استفاده کرد.
  • مستقیماً روی کارت های microSD / SDHC / SDXC تا 256 گیگابایت برای ضبط طولانی مدت می نویسد.
  • ضبط آسان با یک دکمه
  • نمایشگر LCD رنگی برای کادربندی و پخش
  • ضبط UHD 4K، 1080p و p720 تا 76 مگابایت بر ثانیه
  • خروجی تصویر HDMI برای اتصال به تلویزیون های HD
  • ضبط ویدئو (با صدا) در فرمت MOV
  • کنترل سطح آنالوگ با نشانگر سطح روی صفحه و وضعیت لنز LCD دو رنگ
  • عملکرد افزایش خودکار برای کنترل خودکار سطح صدای ورودی
  • ورودی استریو برای استفاده با دستگاه های خارجی، به علاوه پشتیبانی از برق
  • خروجی هدفون/خط برای نظارت راحت صدا
  • فیلتر پایین گذر برای حذف نویز و نویز فرکانس پایین
  • رابط USB برای پخش مستقیم و انتقال داده
  • سازگار با فیس بوک، یوتیوب، Twitch و سایر برنامه های پخش زنده محبوب
  • عملکرد وب‌کم و میکروفون USB (با نظارت مستقیم) هنگام استفاده با رایانه‌ها و دستگاه‌های iOS (برای استفاده جداگانه با دستگاه‌های iOS به کیت اتصال دوربین اپل یا آداپتور دوربین لایتنینگ به USB نیاز دارد)
  • این دستگاه با دو باتری AA برای تقریبا 30 دقیقه UHD 4K 30 فریم در ثانیه، یک ساعت با کیفیت 1080p HD30 و دو ساعت فیلمبرداری 720p کار می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدیو رکوردر زوم Zoom Q2n-4K Handy Video Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدیو رکوردر زوم Zoom Q2n-4K Handy Video Recorder"، کلیک کنید.