برسی هدفون AKG K52

نقدر و برسی

برسی هدفون AKG K52

هدفون AKG K52

هدفون AKG K52

رانندگان حرفه ای – صدای واضح در استودیو و فراتر از آن

هدفون K52 یک پاسخ فرکانس پایین گسترده را ارائه می دهد که محدودیت های ضربه را هنگام نواختن درام و گیتار باس مشخص می کند. در عین حال جزئیات هنوز به دقت پاسخ سه گانه متعادل تفاوت در آواز گیتار و سازهای آکوستیک را نشان می دهد. درایورهای بزرگ 40 میلی متری حساسیت بالایی را برای خروجی قدرتمند همراه با پاسخ فرکانسی وسیع که تمام جزئیات را آشکار می کند ارائه می دهند. K52 همچنین دارای طراحی کم امپدانس برای سازگاری با طیف گسترده ای از دستگاه های پخش از تجهیزات حرفه ای استودیو گرفته تا پخش کننده های موسیقی قابل حمل است.

طراحی پشت بسته – می توانید در صدای خود گم شوید

طراحی بسته هدفون K52 نشت صدا را از بین می برد و صدا را فقط به گوش شما می رساند. صدای درامر را نمی شنوید که می ریزد – و میکروفون صدای کلیک آهنگ را در هدفون شما نمی بیند. این سطح استثنایی عایق صدا به دلیل یک محفظه آکوستیک جدید است که بین کاپ گوش و لولای متصل به هدبند قرار می گیرد. طراحی خلاقانه این آزادی را به شما می دهد تا سر خود را در هر جهتی بدون ورود و خروج صدا حرکت دهید. با K52 بدون توجه به جایی که هستید از یک فضای کاری شخصی لذت خواهید برد.

سبکی مناسب برای همه – گوش دادن راحت

دستیابی به ضبط کامل گاهی به معنای ردیابی همان قسمت برای ساعت ها است و اینجاست که راحتی برای ما اهمیت دارد. طراحی شده با یک هدبند خودتنظیم منحصر به فرد که به طور خودکار برای هر یک از اعضای باند مناسب است. نیازی به پرداختن به مکانیسم های اندازه گیری ظریفی نیست که پتانسیل شکستن در طول زمان را دارند. طراحی پیشانی بند K52 را سبک وزن نگه می دارد بدون اینکه به اندازه سوارکار لطمه ای وارد شود. بالشتک های سبک و قابل تنفس بدون اینکه به گوش شما فشار بیاورند اطراف گوش شما را احاطه کرده اند و یک کابل یک طرفه به شما آزادی حرکت می دهد. به طور خلاصه این هدفون صدایی با کیفیت حس و ظاهر عالی دارد.

کار با کیفیت حرفه ای – زنده باد موسیقی!

AKG به تولید تجهیزات حرفه ای که در آزمون زمان مقاومت می کند مشهور است و هدفون K52 نیز از این قاعده مستثنی نیست. 80000 چرخه نوار کابل در هر دو نقطه پایانی عدم شکستگی و عملکرد ضعیف کابل را تضمین می کند. و تست های فشرده رانندگی – یک موج طولانی w3 در هر نیم ثانیه – به این معنی است که رانندگان در زمانی که واقعاً به آنها نیاز دارید شکست نمی خورند. از آنجایی که بالشتک های گوش اغلب اولین اجزایی هستند که سایش را نشان می دهند برای محافظت از سرمایه شما در طول زمان قابل تعویض هستند. با عملکرد فوق العاده و طراحی شیک و متناسب k52 برای حرفه ای ها ساخته شده است.

ویژگی های کلیدی هدفون AKG K52

  • طرح بسته در پشت و اطراف گوش
  • حداکثر توان ورودی: 200mW
  • پاسخ فرکانسی: 18 – 20000 هرتز
  • مقدار حساسیت هدفون: 110dB SPL/V
  • امپدانس 32 اهم
  • ایرپادهای چرمی
  • طول کابل: 2.5 متر
  • قابلیت تعویض AirPods
  • وزن: 600 گرم
  • دارای جک ترکیبی (1.8 اینچ و 1.4 اینچ)
  • می توان از آن برای میکس حرفه ای نظارت و گوش دادن به موسیقی استفاده کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هدفون AKG K52" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هدفون AKG K52"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه