برسی هدفون حرفه ای رود Rode NTH-100

نقدر و برسی

هدفون حرفه ای رود Rode NTH-100

هدفون داخلی حرفه‌ای RØDE NTH-100 عملکرد صوتی فوق‌العاده و راحتی استثنایی را ارائه می‌کند که خلاقیت را القا می‌کند. با درایورهای سفارشی که پاسخ فرکانس فوق العاده دقیق و اعوجاج بسیار کم را ارائه می دهند، و طراحی آکوستیک مهندسی دقیقی که برای جزئیات و وضوح استثنایی بهینه شده است، برای همه اشکال تولید محتوا، از جمله تولید موسیقی، میکس و ویرایش صدا ایده آل هستند.

این هدفون RØDE با پاسخ فرکانسی 5 هرتز تا 35 کیلوهرتز، تا 126 دسی بل SPL و 20 دسی بل کاهش نویز غیرفعال، جزئیات و تفاوت های ظریف را در طول تولید بازتولید می کند. علاوه بر این، حساسیت بالای آنها (110 دسی بل) و امپدانس پایین (32 اهم) به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر با اکثر رابط های صوتی، تقویت کننده های هدفون و میکسرها سازگار باشند.

بالشتک های گوش دارای فوم حافظه و ژل CoolTech هستند که با جذب و دفع گرما گوش شما را خنک می کند. هر دو کوسن پیشانی بند از پارچه آلکانترا پوشیده شده اند که به دلیل نرمی، تنفس و دوام آن معروف است.

به لطف سیستم تنظیم دو طرفه روی گوش، NTH-100 سرهایی با هر شکل و اندازه را در خود جای می دهد. حتی اگر از عینک استفاده می‌کنید، هدفون مناسب است. همانطور که انتظار دارید، هدبند قابل تنظیم است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هدفون حرفه ای رود Rode NTH-100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هدفون حرفه ای رود Rode NTH-100"، کلیک کنید.