برسی میکسر تصویر Blackmagic ATEM مدل Television Studio Pro 4K

نقدر و برسی

میکسر تصویر Blackmagic ATEM مدل Television Studio Pro 4K

میکسر تصویر Blackmagic ATEM Television Studio Pro 4K

Blackmagic Design ATEM Television Studio Pro 4K یک تعویض کننده ویدیو با پشتیبانی از کیفیت 4ک با 8 ورودی مناسب برای استودیوهای تلویزیون و تلویزیون می باشد. هشت ورودی مستقل 12G-SDI سوئیچ همه سیگنال های HD و UHD را تا 2160p60 می پذیرند.

ATEM Television Studio Pro 4K سریعترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد برنامه های رویداد زنده است. این میکسر برای پخش جریانی، رویدادهای ورزشی، کنسرت ها، سمینارها یا حتی نسل جدید جریان های وب با استفاده از پلتفرم هایی مانند YouTube Live، Facebook Live و Twitch عالی است. شما می توانید بین چندین دوربین، کنسول های بازی و رایانه های شخصی به طور همزمان جابجا شوید، همه با پخش پخش با کیفیت، گرافیک و جلوه ها!

صفحه کنترل

برای تولیدات سریعتر و پیچیده تر، ATEM Television Studio Pro 4K ترکیبی عالی از یک پنل کنترل حرفه ای با یک سوئیچ داخلی است. شما یک کنترل پنل سخت افزاری حرفه ای با دکمه های با کیفیت بالا دریافت می کنید که به شما امکان می دهد بین منابع سوئیچ کنید، جلوه های خیره کننده اضافه کنید، صافی و درجه بندی رنگ دوربین های راه دور را کنترل کنید، صدا و گرافیک را ترکیب کنید، همه به صورت زنده و در زمان واقعی. سریع تر شدن کنترل پنل حتی دارای تنظیماتی برای کنترل از راه دور دوربین ها از جمله Blackmagic Studio Camera 4K Pro، URSA Mini Pro و URSA Broadcast G2 است که همگی از طریق یک کانال SDI از سوییچر به دوربین بازگردانده می شوند.

سیستم برگشت تماس

ATEM Television Studio Pro 4K دارای یک سیستم Talkback داخلی است که از کانال های SDI 15 و 16 که به ندرت استفاده می شود برای ارسال صدای بازخورد به و از دوربین استفاده می کند. همچنین جک های هدفون در پنل جلویی برای مکالمه و گوش دادن به دوربین هایی وجود دارد که از تاک بک پشتیبانی می کنند. مکالمه دوربین در جریان ویدیوی SDI از دوربین به سوییچ تعبیه شده است. اگر خروجی های Talkback SDI Switch را دوباره به دوربین وصل کنید، صدای کارگردان همراه با Talkback و کنترل دوربین به دوربین ها ارسال می شود.

ال سی دی داخلی

صفحه نمایش ال سی دی داخلی ATEM Television Studio Pro 4K به شما امکان نظارت بر برنامه ها و سطوح صدا و همچنین مرور منوهای تنظیمات سوئیچر را می دهد. دکمه های کنترل چرخشی، منو و تنظیمات با نمایشگر LCD کار می کنند تا به شما امکان دسترسی سریع به تمام تنظیمات سوئیچ را بدهد.

توابع دیگر

خروجی چند نمای برای هر هشت کانال، از طریق HDMI یا SDI، با تب، برچسب گذاری، اندازه گیری صدا در دسترس است. یک عملکرد Talkback برای ارتباط کارگردان/فیلمبردار با دوربین های سازگار در دسترس است. میکسر صوتی یکپارچه Fairlight دارای EQ پارامتریک شش باند، فشرده سازی، محدود کردن و شبیه سازی استریو ورودی های آنالوگ و میکروفون است. از درگاه خروجی کمکی برای ارسال یک برنامه سوئیچ یا کانال تمیز به یک صفحه نمایش بزرگ یا نمایشگر دیگر استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکسر تصویر Blackmagic ATEM مدل Television Studio Pro 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکسر تصویر Blackmagic ATEM مدل Television Studio Pro 4K"، کلیک کنید.