برسی میکروفون پادکست داینامیک Rode PodMic

نقدر و برسی

میکروفون پادکست داینامیک Rode PodMic

Rode PodMic; میکروفون پادکست حرفه ای

میکروفون پادکست پویا Rode PodMic یک گزینه عالی برای پادکست هایی است که به دنبال میکروفون مناسب برای تولید صدای با کیفیت حرفه ای در تولیدات خود هستند. این میکروفون پویا XLR مقرون به صرفه و شیک به طور خاص برای پخش پادکست و پخش طراحی شده است.

پادمیک که برای استفاده با استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro و پایه بازوی PSA1 طراحی شده است، همچنین می‌تواند به طیف وسیعی از دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای و رابط‌ها برای ارائه صدای با کیفیت پخش متصل شود.

اکثر پادکست ها در اتاق خواب ها، استودیوهای خانگی یا دفاتر ضبط می شوند که اغلب غیر آکوستیک و پر سر و صدا هستند. PodMic دارای یک کپسول پویا با الگوی قطبی کاردیوئید است که برای کاهش صداهای ناخواسته که دورتر هستند عالی است.

ماندگاری بالا

ساختار تمام فلزی با روکش سرامیکی مشکی مات تضمین می‌کند که PodMic در طول سال‌ها به همان سطح کارایی خود ادامه می‌دهد و در عین حال عالی به نظر می‌رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون پادکست داینامیک Rode PodMic" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون پادکست داینامیک Rode PodMic"، کلیک کنید.