برسی میکروفون شاتگان بی سیم کامیکا COMICA CVM-VM30

نقدر و برسی

میکروفون شاتگان بی سیم کامیکا COMICA CVM-VM30

به سادگی با میکروفون شاتگان بی سیم COMICA CVM-VM30 آن را از یک میکروفون دوربین به یک میکروفون شاتگان بی سیم تبدیل کنید. فرستنده این پکیج امکان استفاده بی سیم یا بی سیم را دارد. اتصال کابل به دو صورت آنالوگ (جک 3.5 میلی متری) و دیجیتال (نوع C) انجام می شود. صفحه نمایش روی بدنه فرستنده و گیرنده وضعیت اتصال و شارژ دستگاه را نشان می دهد.

میکروفون بی سیم Kamika VM30 صدایی با کیفیت حرفه ای در محدوده فرکانس 2.4 گیگاهرتز و با الگوی دریافت Super Cardivid ضبط می کند. یک کنترل صدا در انتهای میکروفون قرار دارد و دو فیلتر LOW-CUT باعث افزایش صدا و کاهش صدای محیط می شود. در صفحه میکروفون، اطلاعاتی مانند وضعیت سیگنال، حالت صدا، سطح باتری، پویایی صدا را نمایش می دهد.

نکته جالب در مورد میکروفون بی سیم Kamika VM30 این است که گیرنده آن قابلیت اتصال دیجیتال (درگاه نوع C) و آنالوگ (جک 3.5 میلی متری) را دارد. بنابراین بهترین انتخاب برای اتصال به دوربین، موبایل و لپ تاپ است. اگر اتصال از طریق کابل است، می توانید از Safety Mode استفاده کنید که از اعوجاج صدا جلوگیری می کند. اگر از میکروفون بی سیم کامیکا CVM-VM30 با کابل استفاده کنید، میکروفون به صورت خودکار روشن و خاموش می شود. برد این میکروفون بدون مانع تا 100 متر است و در صورت وجود مانع بین فرستنده و گیرنده برد آن تا 20 متر می رسد. باتری داخلی فرستنده (میکروفون تفنگ) تا 50 ساعت در حالت سیمی و تا 7 ساعت در حالت بی سیم قابل شارژ است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شاتگان بی سیم کامیکا COMICA CVM-VM30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شاتگان بی سیم کامیکا COMICA CVM-VM30"، کلیک کنید.