برسی میکروفون دوربین رود Rode VideoMic Rycote Microphone

نقدر و برسی

میکروفون دوربین رود Rode VideoMic Rycote Microphone

میکروفون Rode VideoMic Rycote

Rode VideoMic درون دوربین دارای تنظیمات صوتی، لایه قابل تغییر و قابلیت لغو باس است که آن را برای خبرنگاران، وبلاگ نویسان و فیلمبرداران در حال حرکت در محیط های پر سر و صدا یا پر سر و صدا بهینه می کند.

میکروفون جهت دار قابل نصب روی دوربین. تفنگ شاتگان خازنی نیم اینچی حرفه ای که برای استفاده با دوربین های فیلمبرداری و دوربین های DSLR طراحی شده است، از یک الگوی قطبی سوپرکاردیوید استفاده می کند تا این میکروفون را فوق جهت دهی کند. این امر باعث فوکوس بیشتر روی سوژه مقابل دوربین می شود و نویز محیط را به حداقل می رساند.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی


مشخصات میکروفون شاتگان Rode VideoMic Rycote

این میکروفون شاتگان دارای ضربه گیر داخلی است که مستقیماً روی آن قرار می گیرد دوربین DSLR، دوربین بدون آینه یا دوربین فیلمبرداری شما نصب می شود و نویز ناشی از لرزش و دست زدن به دوربین را کاهش می دهد. طراحی فوم مقاوم در برابر باد آن صدای باد را کاهش می دهد و آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند. یک کابل 3.5 میلی متری TRS اتصال آسان به دوربین شما را فراهم می کند و خروجی های دوگانه مونو به این معنی است که انتخاب کانال در ضبط کننده شما غیر ضروری است.

میکروفون شاتگان با انتخاب صدای جهت دار

در حالی که اکثر میکروفون‌های داخلی دوربین صدا را از همه جهات جمع‌آوری می‌کنند، این یکی از الگوی قطبی سوپرکاردیوید برای فوکوس کردن صدا در جلو و در عین حال کاهش صدا از طرفین و پشت استفاده می‌کند. الکترونیک فعال و یک عنصر کندانسور جهت دار صدای دقیق تری نسبت به میکروفون های معمولی موجود در دوربین های فیلمبرداری و ضبط کننده های قابل حمل ارائه می دهند.

اتصال آسان به دوربین

یک کابل سیم پیچ 3.5 میلی متری برای اتصال سریع دوربین به طور دائم به میکروفون وصل شده است. دوشاخه 3.5 میلی‌متری TRS کابل در یک پیکربندی مونو دوگانه وصل شده است، که تضمین می‌کند سیگنال میکروفون به طور یکسان به هر دو کانال ورودی دوربین یا ضبط‌کننده قابل حمل شما ارسال می‌شود.

عمر باتری طولانی

شما می توانید باتری 9 ولتی VideoMic را تا 100 ساعت کار کنید. هنگامی که باتری نیاز به تعویض داشته باشد، چراغ LED اختصاصی برق از سبز به قرمز تغییر می کند. وقتی نشانگر روشن/خاموش قرمز می‌شود، VideoMic همچنان می‌تواند حدود یک ساعت کار کند، اما عملکرد به خطر می‌افتد.

صدای بم را حذف کنید

فیلتر بالاگذر را می توان روی یکنواخت یا 80 هرتز تنظیم کرد تا صدای فرکانس پایین را از منابع رایج مانند تهویه مطبوع و ترافیک حذف کند.

لایه قابل انتخاب

برای محافظت در برابر اعوجاج، VideoMic لایه ای را فراهم می کند که سطح سیگنال را کاهش می دهد. هنگامی که منابع با صدای بلند ضبط را تهدید می کنند، می توانید به گزینه -10dB بروید، از موقعیت -20dB برای جلوگیری از قطع شدن سطح ورودی استفاده کنید، یا زمانی که میکروفون را به یک پیش تقویت کننده با کیفیت هدایت می کنید، در بالا، Smoothing را انتخاب کنید.

کمک فنر داخلی ارتعاشات را سرکوب می کند

رود با اشاره به اینکه نوارهای لاستیکی مورد استفاده در بسیاری از شوک ها می توانند بشکنند و کشیده شوند، از شوک تعلیق Rycote Lyre استفاده کرد. این کار تنظیمات میکروفون را ساده می کند و از انتقال لرزش از دوربین به آن جلوگیری می کند. علاوه بر این، یک پایه دوربین با شکاف 3/8 اینچی در پایین گیمبال استفاده شده است. همچنین از اتصال آسان به دوربین شما یا یک بوم میکروفون مانند Rode’s Micro Boompole (فروش جداگانه) تضمین می کند

فوم ضد باد صدای باد را به حداقل می رساند

VideoMic دارای فوم مقاوم در برابر باد برای کاهش صدای ناخواسته باد ناشی از نسیم، فن، بخاری و تهویه مطبوع است. برای حداکثر کاهش صدای باد در فضای باز، یک بادگیر کرک مانند Rode DeadCat (به طور جداگانه فروخته می شود و باید خریداری شود) گنجانده شده است.

گزینه های اتصال

سازگاری واحد میکروفون را با لوازم جانبی Rode مانند SC4 و VXLR (هر دو به طور جداگانه فروخته می شوند) گسترش دهید. SC4 یک کابل کوتاه است که به شما امکان می دهد VideoMic را مستقیماً به تلفن هوشمند یا تبلت مجهز به جک 3.5 میلی متری TRRS متصل کنید. آداپتور VXLR راه حل مناسبی برای ضبط با VideoMic در یک دوربین فیلمبرداری یا میکسر دارای ورودی XLR است (این وسیله جانبی باید جداگانه خریداری شود).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون دوربین رود Rode VideoMic Rycote Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون دوربین رود Rode VideoMic Rycote Microphone"، کلیک کنید.