برسی میکروفون دوربین رود Rode Stereo VideoMic X Microphone

نقدر و برسی

میکروفون دوربین رود Rode Stereo VideoMic X Microphone

میکروفون Rode Stereo VideoMic X

میکروفون Rode Stereo VideoMic X میکروفون برای دوربین DSLR، با حالت استریو و استاندارد دارای بدنه فلزی محکم با استحکام باورنکردنی است. این میکروفون مناسب برای استفاده حرفه ای، مقاوم در برابر تداخل فرکانس رادیویی، مناسب برای محیط های بیرونی، مسیرهای مسابقه، تهیه مستند و غیره می باشد.

میکروفون Rod VideoMic X دارای یک جفت کپسول کندانسور واقعی ½ اینچی یکسان است که در یک ساختار روی هم چیده شده‌اند و صدای فراگیر فراگیر تولید می‌کنند. سیستم ضربه گیر هر کپسول از Rycote® Lyre® پشتیبانی می کند و صدایی با کیفیت را از طریق ضربه و لرزش ضربه در محیط ایزوله آن ارائه می دهد.

هنر دیجیتال; فروش دوربین و تجهیزات نورپردازی

از طریق سوئیچ های دیجیتالی طراحی شده در پشت این میکروفون، کاربر قادر به تنظیم و کنترل سطح (-10dB یا +20dB) و همچنین طراحی خلاقانه فیلتر بالا گذر (0/75/150Hz) با بالا خواهد بود. فرکانس (+60dB@XHz) برای بزرگنمایی و درک بیشتر صدای مکالمه برای کاربر در دسترس است.

علاوه بر کابل RF محافظ، خروجی 3.5 میلی متری استریو برای نظارت حرفه ای صدا در کنار محفظه دستگاه موجود است. این میکروفون با ساختار فیزیکی گنبدی شکل خاص خود، نه تنها از کپسول های حساس خود محافظت می کند، بلکه مانند واحد RedDot Blimp برنده جایزه RØDE، صدای باد را در محیط های بیرونی کاهش می دهد و صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

این میکروفون 300 گرم وزن دارد و روی دوربین قرار می گیرد. محدوده فرکانس آن بین 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز و امپدانس خروجی آن 200 اهم است. منبع تغذیه این میکروفون یک باتری 9 ولتی (بیش از 70 ساعت استفاده) و یک P48 است. پورت خروجی آن جک 3.5 میلی متری و Mini XLR است. میکروفون Rode Stereo VideoMic X دارای حساسیت -32.0dB و حداکثر خروجی 143dBSPL است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون دوربین رود Rode Stereo VideoMic X Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون دوربین رود Rode Stereo VideoMic X Microphone"، کلیک کنید.