برسی میکروفون بی سیم کامیکا COMICA CVM-WM200IIC

نقدر و برسی

میکروفون بی سیم کامیکا COMICA CVM-WM200IIC

مجموعه میکروفون بی سیم COMICA CVM-WM200IIC دارای 96 کانال در محدوده UHF است که شامل 1 فرستنده یقه و 1 گیرنده می شود. تهیه شده توسط کامیکا است.

WM200IIC=WM200IITX + WM200IIRX

این میکروفون UHF با استفاده از محفظه تمام فلزی و محافظ مناسب، قابل استفاده در محیط های سطح سیگنال RF بالا بدون ایجاد کمترین سر و صدا از بوق. استفاده از باتری قلمیبه کاربر این امکان را می دهد تا ساعت های طولانی با تعویض سریع باتری استفاده کند. توانایی فیلتر سطح پایین هنگامی که در محیط های شلوغ و پر سر و صدا استفاده می شود، صداهای محیط را حذف می کند. مجموعه میکروفون بی سیم کامیکا CVM-WM200IICبرای استفاده در دوربین ها DSLR فیلمبرداری گوشی های هوشمند هم خوب هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون بی سیم کامیکا COMICA CVM-WM200IIC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون بی سیم کامیکا COMICA CVM-WM200IIC"، کلیک کنید.