برسی میکروفون برودکست RODE Reporter

نقدر و برسی

میکروفون برودکست RODE Reporter

میکروفون پخش گزارشگر RODE که برای مصاحبه های دستی و پخش زنده طراحی شده است، دارای یک کپسول پویا همه جهته است که یک الگوی پیکاپ جهت دار را ارائه می دهد. Omni وجود دارد این دقیقا به این معنی است که دریافت 360 درجه آن به کاربر اجازه می دهد تا در هر شرایطی از این میکروفون استفاده کند.

علاوه بر این، پاسخ فرکانسی آن به طور ویژه برای بازتولید صدا طراحی شده است تا درک را به حداکثر برساند و نتایج واضحی را در تقریباً هر موقعیتی ارائه دهد.

شاید مهمترین قسمت انتخاب تجهیزات برای خبرنگاران میکروفون باشد! البته میکروفون با کیفیت قابل قبول. اگر خبرنگار هستید و در محیط بیرونی برنامه زنده تولید می کنید، میکروفون RODE Reporter یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

این میکروفون دارای بدنه آلیاژ آلومینیوم ریختگی بادوام با روکش مشکی محتاطانه است. یک سبد مشبک چندلایه خلاقانه از میکروفون در برابر صدای محیط بدون نیاز به محافظ باد فوم حجیم محافظت می کند.

این محصول دارای یک “پرچم” میکروفون قابل جابجایی است که می تواند مارک بسیار قابل مشاهده را در خود جای دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون برودکست RODE Reporter" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون برودکست RODE Reporter"، کلیک کنید.