برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT6 Microphone

نقدر و برسی

میکروفون استودیویی رود Rode NT6 Microphone

میکروفون استودیویی میکروفون Rode NT6

میکروفن استودیویی NT6 یک میکروفون استودیویی خازنی جهت دار بسیار کوچک (کاردیوئید) است که به ویژه برای کاربردهایی که بالاترین کیفیت صدا مورد نیاز است طراحی شده است و برای ضبط مکالمات در هر شرایطی ایده آل است. میکروفون به دو جزء مدولار تقسیم می شود که توسط کابل های محافظ 3 متری (10 اینچی) تقویت شده Kevlar® به هم متصل شده اند.

میکروفون استودیویی Rode NT6 با بدنه تمام فلزی تنها 42 گرم وزن دارد، سر کپسول 45 میلی متر است و با یک غشای طلایی پوشانده شده است و حلقه نصب چند حالته 180 درجه به شما امکان چرخش عمودی را می دهد.

خانه عکاسان سایت ما; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

از نظر ظاهری جمع و جور و در عین حال حرفه ای، میکروفون استودیویی Rode NT6 یک میکروفون کاردیوید دیافراگمی کوچک است که برای استفاده در تنظیمات استریو (M/S) ایده آل است. یک میکروفون ساده و در عین حال قدرتمند، با کپسول خازنی با روکش طلا، دارای بدنه تمام فلزی و براکت چند حالته (همه جهات) برای قابلیت چرخش 180 درجه افقی و عمودی.

پری امپ NT6 شامل دو فیلتر بالا گذر و پد تیونینگ است. از یک فیلتر بالاگذر می توان برای کاهش صدای لرزش، زیر و بمی پایین و صداهای ناخوشایند زیر 80 هرتز استفاده کرد، در حالی که PAD ولتاژ را 10- دسی بل کاهش می دهد که برای ضبط منابع صدای بلندتر مفید است. فرم فاکتور کوچک، دیافراگم جهت دار (کاردیوئید)، این میکروفون به یک انتخاب ایده آل برای آرایه Mid-Side (M/S) و ترکیب میکروفون دیافراگم شکل 8 تبدیل می شود.

لوازم جانبی میکروفون Rode NT6

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT6 Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT6 Microphone"، کلیک کنید.