برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT4 Microphone

نقدر و برسی

میکروفون استودیویی رود Rode NT4 Microphone

میکروفون استودیویی میکروفون Rode NT4

میکروفون استودیویی Rode NT4 یکی از چالش های مهندسان شرکت استرالیایی RODE بود. ساخت میکروفون و ضبط صدای استریو در یک میکروفون استریو XY عالی بدون نیاز به یک جفت میکروفن منطبق یا میله های استریو پیچیده و تجهیزات اضافی، پیشنهادی بی نظیر از این شرکت قدرتمند بود. پس از باز کردن جعبه، به سادگی میکروفون را در محل مورد نظر قرار دهید و صدای استریوی واقعی را تنها با یک میکروفون ضبط کنید.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی

تولید صدا با میکروفون استودیو Rode NT4

میکروفون Rod NT4 از یک کندانسور نیم اینچی و کپسول‌هایی با روکش طلا استفاده می‌کند که در یک الگوی قطبی کاردیوئید قرار گرفته‌اند و زاویه بین آنها دقیقاً 90 درجه است. این به شما امکان می دهد تا با میکروفون NT4 از انواع سازهای صوتی ضبط استریو کنید. این میکروفون معمولاً برای قرار دادن درام های بالای سر، سازهای کوبه ای، بک وکال، صدای فراگیر و تولید صدا در داخل یا خارج از استودیو استفاده می شود.

میکروفون NT4 علاوه بر برق فانتوم 48 ولت (باتری)، قابلیت تطبیق و تغییر منبع تغذیه به باتری 9 ولت را دارد. میکروفون حرفه ای کوچک Rode NT4 با روکش و بدنه تمام فلزی که نشان از دوام و استحکام بالای میکروفون های استودیویی این شرکت دارد. رودخانه توانسته در بین متخصصان مختلف جایگاه ویژه ای برای خود باز کند.

لوازم جانبی جعبه میکروفون Rode NT4

  • اتصال XLR
  • کیف حمل
  • دو عدد بادگیر
  • گلوی نصب جداگانه
  • کابل

برای راحتی کار در فضای باز و ضبط صدا با تجهیزات قابل حمل یا ضبط صدا هنگام استفاده از دوربین فیلمبرداری، کابل مبدل جک مینی XLR به جک 3.5 میلی متری همراه با این محصول در جعبه موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT4 Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT4 Microphone"، کلیک کنید.