برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT2-A Microphone

نقدر و برسی

میکروفون استودیویی رود Rode NT2-A Microphone

میکروفون استودیو Rode NT2-A میکروفون

NT2-A یک میکروفون استودیویی حرفه ای با یک کپسول بزرگ 1 اینچی با انتخاب الگوی پد سه حالته و سوئیچ های فیلتر بالا گذر است که در داخل بدنه میکروفون قرار دارد. روش‌های ضبط مدرن امروزی، فرکانس و پاسخ سه‌گانه، این میکروفون را به ابزاری مکمل تبدیل کرده است، اما همچنان ویژگی نرم و ابریشمی میکروفون‌های افسانه‌ای دهه‌های 1950 و 1960 را حفظ کرده است.

میکروفون استودیویی Rode NT2-A با یک کپسول حرفه ای بزرگ 1 اینچی دارای الگوی قطبی متغیر، فیلتر بالا گذر و پد صوتی سه حالته (شکل 8، Cardioid، Omni polar) است که به شما کنترل بهتری در هنگام ضبط می دهد.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی


میکروفون خازنی چند الگوی دوگانه Rode NT2-A 1 اینچی

ویژگی هایی مانند تطبیق پذیری و صدای عالی، میکروفون استودیو Rod NT2-A را به یکی از مهم ترین میکروفون های خازنی موجود تبدیل کرده است. این میکروفون دارای پایه شوک مدل SM6، پوشش گرد و غبار، کابل میکروفون و یک ویدیوی آموزشی قابل دانلود است که طیف وسیعی از تکنیک های ضبط مخصوص میکروفون NT2-A را نشان می دهد.


لوازم جانبی میکروفون Rode NT2-A:

  • دمپر SM6
  • کابل 6 متری XLR با کیفیت بالا
  • میکروفون ضد گرد و غبار
  • دی وی دی آموزشی NT2-A

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT2-A Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT2-A Microphone"، کلیک کنید.