برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT-USB mini

نقدر و برسی

میکروفون استودیویی رود Rode NT-USB mini

میکروفون مینی استودیویی Rode NT-USB

میکروفون مینی استودیو Rode NT-USB برای کارهای استودیویی و ضبط با کامپیوتر یا تبلت مناسب است و صدایی شفاف و کیفیت حرفه ای را ارائه می دهد. این میکروفون دارای صدایی شفاف و حرفه ای مناسب برای گیمرها، تولیدکنندگان پادکست، نوازندگان، پخش کنندگان و تولیدکنندگان محتوا، پخش کننده های پادکست و تولیدکنندگان فیلم های آموزشی می باشد.

میکروفون مینی حرفه ای و استودیویی Rode NT-USB دارای یک کپسول کندانسور با کیفیت بالا با الگوی کاردیویید جهت دار است که برای کاهش نویز و صدای خارج از اتاق بهینه شده است، با یک فیلتر پاپ آپ داخلی برای کاهش انفجار. دارای پایه مغناطیسی متحرک منحصر به فرد، بدنه ای مدرن و جمع و جور ساخته شده از فولاد و رزین مشکی مات است.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

کیفیت صدای کلاس جهانی میکروفون های برند بکر RØDE به یک میکروفون جمع و جور و کوچک ارائه می شود، میکروفون Rode NT-USB Studio Mini Microphone یک میکروفون USB با استفاده آسان است.

میکروفون NT-USB Mini Microphone برای ارائه صدایی شفاف و با کیفیت حرفه ای برای انتقال صدای رایانه شخصی یا رایانه لوحی طراحی شده است و آن را به میکروفونی مناسب برای گیمرها، پادکست ها، نوازندگان، پخش کنندگان و سازندگان محتوا تبدیل می کند که می خواهند شنیده شود. به طور کامل تعریف شده است.

ویژگی های میکروفون Rode NT-USB Mini Studio:

  • کپسول کندانسور با کیفیت بالا برای انتقال حرارت و تضمین کیفیت صدای حرفه ای و تمیز در تمامی برنامه های ضبط صدا.
  • الگوی کاردیوئید جهت دار بهینه شده برای کاهش صدای اتاق و زمزمه.
  • فیلتر پاپ آپ داخلی برای کاهش مواد منفجره
  • براکت نصب 360 درجه برای قرارگیری سریع و آسان روی میز، پایه میکروفون یا پایه دستی استودیو.
  • پایه مغناطیسی منحصر به فرد با قابلیت جدا شدن از روی میز برای جلوگیری از ضربه های ناگهانی، تکان های قوی و جابجایی و جابجایی آسان و سریع.
  • نیازی به درایور یا نرم افزار خاصی نیست و با تمامی کلاس های USB در کامپیوتر و تبلت سازگار است (فقط میکروفون را به دستگاه مورد نظر متصل کرده و شروع به ضبط کنید).
  • آمپلی فایر هدفون با کیفیت استودیو با کنترل دقیق سطح.
  • کیف با طراحی مدرن و جمع و جور، ساخته شده از استیل و رزین مشکی مات.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT-USB mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استودیویی رود Rode NT-USB mini"، کلیک کنید.