برسی میکروفون استریویی کامیکا Comica Audio CVM-VS10 برای دوربین ها و گوپرو

نقدر و برسی

برسی میکروفون استریویی کامیکا Comica Audio CVM-VS10 برای دوربین ها و گوپرو

میکروفون استریویی کامیکا Comica Audio CVM-VS10 برای دوربین ها و گوپرو

میکروفون استریو Comica Audio CVM-VS10 برای دوربین ها و GoPro

اگر برای دوربین DSLR یا بدون آینه یا گوپرو (آداپتور باید جداگانه خریداری شود) به یک میکروفون استریو بسیار فشرده نیاز دارید Comica VS10 را در نظر بگیرید یک میکروفون کمکی کوچک با ورودی 3.5 میلی متری که مستقیماً به دستگاه داخلی دستگاه شما متصل می شود. میکروفون دوربین مونو صوتی.

با این میکروفون احساس راحتی خواهید کرد. میکروفون از دو کپسول کاردیوید در موقعیت X/Y برای گرفتن یک میدان صوتی گسترده در جلوی میکروفون استفاده می کند در حالی که محلول نصب انعطاف پذیر را می توان تا 90 درجه تنظیم کرد تا موقعیت بهتری را با توجه به هدف صوتی شما کاهش دهد سر و صدا و یک بادگیر تعبیه شده است تا صدای ناخواسته و صدای باد را به حداقل برساند.

اتصال 3.5 میلی متری

CVM-VS10 به هر دوربین DSLR یا بدون آینه یا GoPro با ورودی صوتی مینی جک 3.5 میلی متری متصل می شود.

آسان برای استفاده

فقط میکروفون را به دستگاه خود وصل کنید. ضد شوک داخلی میکروفون را از دوربین جدا می کند و نویز ناشی از عملیات را کاهش می دهد. ضد باد است و صدای باد را به حداقل می رساند.

برای راحتی ساخته شده است

کپسول های با روکش طلا یک تصویر استریو عریض برای صدای بهتر در میکروفون مونو داخلی دوربین شما تولید می کنند. محل نصب انعطاف پذیر را می توان تا 90 درجه برای موقعیت بهتر نسبت به منبع صدای شما تنظیم کرد.

محفظه فلزی

ساختار فلزی بادوام میکروفون برای کاهش تداخل و صدای واضح طراحی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون استریویی کامیکا Comica Audio CVM-VS10 برای دوربین ها و گوپرو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون استریویی کامیکا Comica Audio CVM-VS10 برای دوربین ها و گوپرو"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه