برسی میکروفون اجرای زنده Rode S1

نقدر و برسی

میکروفون اجرای زنده Rode S1

میکروفون پویا با کیفیت پخش S1

میکروفون آواز خازنی S1 بهترین عملکرد را برای هنرمندان و کسانی که در حال حرکت به صدای با کیفیت استودیویی نیاز دارند بدون آسیب رساندن به صدا، همراه با انعطاف پذیری و دوام خود میکروفون ارائه می کند.

در قلب S1 یک خازن سوپرکاردیویید واقعی 3/4 اینچی قرار دارد که به طور موثر بازخورد را هنگام استفاده روی صحنه حذف می‌کند و ترکیبی پیچیده از پایه ضربه‌ای و فیلترهای داخلی که فرکانس‌های پایین ناخواسته را کاهش می‌دهد و صدای پس‌زمینه و صدای دست را در هنگام پوشیدن کاهش می‌دهد. .

چندین لایه آکوستیک بهینه و توری فولادی در سر فیلتر این میکروفون از صداهایی مانند تنفس خواننده، صدای باد و صدای انفجار بدون تأثیر بر حساسیت میکروفون یا پاسخ فرکانسی آن جلوگیری کرده است.

به لطف مشخصات با کارایی بالا و جزئیات غنی S1، این میکروفون یک انتخاب عالی برای هنرمندانی است که ترجیح می دهند هنگام ضبط میکروفون را در دستان خود نگه دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون اجرای زنده Rode S1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون اجرای زنده Rode S1"، کلیک کنید.