برسی میکروفون اجرای زنده Rode M1

نقدر و برسی

برسی میکروفون اجرای زنده Rode M1

میکروفون اجرای زنده Rode M1

میکروفون برای اجرای زنده

میکروفون دستی برای اجرای زنده سوار M1 این میکروفون با کیفیت صدای عالی و ساخت بسیار قوی و مقاوم در برابر ضربه از بهترین مواد آن را خاص تر می کند. بدنه تمام فلزی ارگونومیک این میکروفون به گونه ای طراحی شده است که در حین استفاده حداکثر راحتی را برای دستان شما فراهم کند. بدنه ای تمام آلومینیومی دارد و همچنین با وزن سبک خود در مقایسه با سایر میکروفون های دستی حس بهتری روی صحنه به شما می دهد. می دهد

با توجه به طراحی داخلی این میکروفون میزان نویز دریافت یا صدای محیط تقریبا به طور کامل حذف شده است.

میکروفون پویا

میکروفونM1 دینامیک دینامیک با پیکاپ بسیار گرم که صدایی صاف و شفافیت فوق العاده دارد و آن را به یک میکروفون صوتی زنده تبدیل می کند.

الگوی قطبی کاردیوئید کاملاً کنترل شده بازتاب و بازخورد صدا را به حداقل می رساند.

این میکروفون برای گرفتن صدا از آمپ گیتار و همچنین صدای انسان در اجرای زنده حرفه ای و همچنین برای قرار دادن انواع سازهای کوبه ای مانند درام و پرکاشن مناسب است. (طبل تله تام پرکاشن)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون اجرای زنده Rode M1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون اجرای زنده Rode M1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه