برسی میکروفن یقه ای گودکس Godox LMS-60G

نقدر و برسی

برسی میکروفن یقه ای گودکس Godox LMS-60G

میکروفن یقه ای گودکس Godox LMS-60G

میکروفون یقه ای همه جهته Godox LMS-60G

میکروفون بوم همه جانبه Godox LMS-60G با گوشی های هوشمند دوربین های DSLR دوربین های فیلم برداری ضبط کننده های صدا رایانه های مک و ویندوز و غیره سازگار است. مدل پیکاپ صدای همه جهته دارای پوشش کامل 360 درجه است و کابل 19.7 فوتی (6 متری) به یک مینی جک 3.5 میلی متری TRRS ختم می شود.

میکروفون یقه ای با یک باتری LR44 (شامل) تغذیه می شود و به کلید روشن/خاموش باتری مجهز است. هنگام استفاده از میکروفون با گوشی هوشمند سوئیچ را خاموش کنید زیرا شارژ توسط گوشی هوشمند تامین می شود. برای کار با دوربین سوئیچ را برای استفاده از باتری روشن کنید. این نسخه از میکروفون دارای کنترل بهره است که می تواند از 0 تا -10 دسی بل تغییر کند و به شما امکان می دهد سطح را متناسب با دوربین تلفن یا دستگاه های ضبط مشابه خود تنظیم کنید. یک آداپتور 1/4 اینچی فوم ضد باد و گیره میکروفون نیز گنجانده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن یقه ای گودکس Godox LMS-60G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن یقه ای گودکس Godox LMS-60G"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه