برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic SR-ULM10L با پورت USB

نقدر و برسی

برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic SR-ULM10L با پورت USB

میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic SR-ULM10L با پورت USB

میکروفون Saramonic SR-ULM10L Lavalier که برای وبلاگ نویسی و پخش زنده طراحی شده است یک میکروفون جمع و جور است که به شما امکان می دهد گفتار واضح و دقیق را مستقیماً در رایانه Mac Windows یا Chromebook خود ضبط کنید.

SR-ULM10L دارای یک الگوی گرفتن همه جهته است که صدا را از هر جهت به طور مساوی ضبط می کند و تضمین می کند که صدای شما حتی زمانی که سر خود را حرکت می دهید در حالی که میکروفون به پیراهن شما متصل است ثابت می ماند.

یک کابل 6 متری با کانکتور خروجی USB Type-A برای اتصال به کامپیوتر به همراه گیره میکروفون Saramonic SR-ULM10L برای محکم نگه داشتن آن و فوم ضد باد برای کمک به کاهش صدای ناخواسته باد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic SR-ULM10L با پورت USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن یقه ای سارامونیک Saramonic SR-ULM10L با پورت USB"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه