برسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro

نقدر و برسی

برسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای BOYA BY-M1 Pro

میکروفون Lavalier Boya BY-M1 Pro یک میکروفون لاوالیر است که با گوشی های هوشمند کامپیوتر دوربین ضبط صدا و سایر دستگاه های ضبط صدا و غیره سازگار است. در داخل بدنه جمع و جور آن چندین ویژگی خاص و مفید وجود دارد که BY-M1 Pro را از سایر میکروفون های عمومی موجود در بازار متمایز می کند.

با یک سوئیچ بله -10 دسی بل به طور انتخابی نویز ناخواسته را زمانی که سوژه خیلی بلند است و نزدیک به میکروفون است کاهش می دهد همیشه مطمئن شوید که ضبط واضح است. جک هدفون 3.8 اینچی در پایین به کاربران اجازه می دهد تا صدا را در حالت گوشی هوشمند کنترل کنند.

هنر دیجیتال; فروش دوربین و تجهیزات نورپردازی

ویژگی های میکروفون BOYA BY-M1 Pro

• میکروفون گیره دار برای تلفن های هوشمند دوربین DSLRدوربین های فیلمبرداری ضبط کامپیوترهای شخصی و غیره
• میکروفون خازنی با کیفیت بالا ایده آل برای استفاده در ضبط ویدئو
• سر و صدای کم
• شامل گیره یقه باتری LR44 فوم ضد باد آداپتور 1/4 اینچی
• نظارت بر هدفون در حالت گوشی هوشمند
• کاهش صدای 10 دسی بل بله

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه