برسی میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM6040

نقدر و برسی

میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM6040

بررسی میکروفون شاتگان کاردیوئید BOYA BY-BM6040

میکروفون مینی BOYA BY-BM6040 با بادگیر چرمی و فوم و کابل کوتاه XLR ارائه می شود که یک میکروفون ساده و مقرون به صرفه را برای فیلمبرداران، کارگردانان مستقل و اپراتورهای میکروفون ارائه می دهد. چه در داخل خانه یا خارج از خانه ضبط کنید، الگوی قطبی کاردیوئید BY-BM6040 برای حذف صدای پس زمینه با حداکثر قدرت طراحی شده است.

یک فیلتر داخلی بالا گذر با فرکانس 150 هرتز نویز و نویز فرکانس پایین ناشی از حرکت دست را کاهش می دهد، بنابراین حساسیت فرکانس حاصل کیفیت صدایی را ارائه می دهد که برای ضبط صدای واضح طراحی شده است. با استفاده از فوم و خز ضد باد می توان به طور موثر صدای باد را کاهش داد.

بدون راه اندازی و بدون باتری برای تعویض یا شارژ، میکروفون BY-BM6040 سهولت استفاده و عملکرد قابل اعتماد را ارائه می دهد. با برق فانتوم 12 تا 48 VDC کار می کند و از خروجی XLR متعادل برای اتصال استفاده می کند.

فشرده، قوی و سبک

BY-BM6040 با بدنه آلیاژ آلومینیوم، اگرچه ساده و سبک است، اما دارای سفتی و استحکام است.

الگوی قطبی کاردیوئید

الگوی قطبی کاردیویید BY-BM6040 حساسیت میکروفون جلویی، حداکثر رد شدن از پشت و میرایی متوسط ​​جانبی را فراهم می‌کند و آن را برای ضبط در داخل خانه در اتاق‌های کم سقف یا ضبط صدا در چندین مکان در فضای باز مناسب می‌کند.

لحن با صدا مطابقت دارد

میکروفون با فیلتر بالا گذر 150 هرتز و حساسیت فرکانس 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز، صدایی را ارائه می دهد که برای مطابقت با بازتولید صدای طبیعی طراحی شده و در عین حال مشکلات باس مانند نویز را کاهش می دهد.

قدرت فانتوم دارد

خروجی متعادل 3 پین XLR و پشتیبانی از برق فانتوم 12 تا 48 VDC، BY-BM6040 را به یک جفت ایده آل برای دوربین های فیلمبرداری حرفه ای، ضبط صحرایی و بسیاری از ضبط کننده های صوتی دستی تبدیل کرده است. یک کابل کوتاه XLR برای اتصال آسان همراه است.

سیگنال خروجی قوی

این میکروفون دارای حساسیت بالای منفی 30 دسی بل است که به دستگاه شما اجازه می دهد تا سطح خروجی قوی با بهره کمتر (و نویز کمتر) تولید کند.

حفاظت در برابر باد

می‌توانید از فوم ضد باد موجود برای کنترل صدای نسیم ملایم تا تلاطم داخلی فن‌ها استفاده کنید. می توانید از بادگیر کرکی برای کاهش بیشتر صدای باد هنگام ضبط در فضای باز استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM6040" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM6040"، کلیک کنید.