برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic UC Mini for USB Type-C Mobile

نقدر و برسی

برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic UC Mini for USB Type-C Mobile

میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic UC Mini for USB Type-C Mobile

میکروفون موبایل Saramonic SmartMic UC Mini

با میکروفون تلفن همراه Saramonic SmartMic UC Mini یک میکروفون خازنی همه جهته فوق العاده جمع و جور که مستقیماً به پورت USB Type-C دستگاه شما متصل می شود بدون نیاز به سیم کشی Record Android یا رایانه مجهز به دستگاه صدای با کیفیت رسانه را مستقیماً به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ضبط کنید. پورت USB Type-C. SmartMic UC Mini که برای تولید محتوای ویدیویی پخش زنده و تولید ویدیوی موبایلی ایده آل است دارای بدنه ای بسیار سبک و جمع و جور است که می تواند در جلو یا پشت دوربین شما قرار گیرد.

به لطف طراحی plug-and-play این میکروفون نیازی به باتری یا شارژر ندارد. فقط آن را وصل کنید برنامه ضبط مورد علاقه خود را راه اندازی کنید و شروع کنید! کپسول کندانسور پاسخ فرکانسی منطبق با گفتار 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز را ارائه می دهد و از یک الگوی قطبی همه جهته برای جمع آوری مداوم صدا از همه جهات استفاده می کند. فوم ضد باد برای کاهش صدای باد و محافظت از میکروفون در برابر گرد و غبار هنگام ضبط در فضای باز گنجانده شده است.

همه جوره میفروشم لنز دوربین و فلاش دوربین

ویژگی های میکروفون موبایل Saramonic SmartMic UC Mini

  • هنگام عکسبرداری ضبط صدا پخش زنده ضبط محتوای ویدیویی ضبط پادکست و موارد دیگر صدایی با کیفیت رسانه را به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی اندرویدی شما مجهز به درگاه USB نوع C ارائه می کند.
  • کپسول کندانسور همه جهته صدا را از هر جهت به طور مساوی ضبط می کند.
  • کمک فنر داخلی صدا و لرزش را کاهش می دهد.
  • دارای دوشاخه نر USB Type-C برای اتصال مستقیم به دستگاه شما
  • کیس بسیار سبک و جمع و جور
  • اتصال و بازی آسان در استفاده هرگز به باتری یا شارژ نیاز ندارد.
  • دارای فوم ضد باد برای کاهش صدای باد و محافظت از کپسول در برابر گرد و غبار و آلودگی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic UC Mini for USB Type-C Mobile" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic UC Mini for USB Type-C Mobile"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه