برسی میکروفن شات گان Sennheiser MKE 600 Shotgun Microphone

نقدر و برسی

میکروفن شات گان Sennheiser MKE 600 Shotgun Microphone

برای بهبود کیفیت صدای ویدیوهایی که ایجاد می کنید، به جای میکروفون داخلی دوربین، از میکروفون MKE 600 Sennheiser استفاده کنید که با باتری یا فانتوم برق تغذیه می شود. ویژگی های مرتبط با جهت گیری متمرکز این میکروفون و مقاومت آن در برابر نویزهای ساختاری، آن را برای اهداف مختلف تصویربرداری (از فیلم های مستقل گرفته تا سریال های وب، عکاسی از طبیعت و مستند) مناسب می کند.

حساسیت بالا و نویز کم میکروفون MKE 600 امکان بهبود کیفیت صدا را بدون افزایش قابل توجه نویز پس زمینه دوربین فراهم می کند. MKE 600 با ارائه یک رول آف طبیعی در 40 هرتز و یک فیلتر پایین گذر در 100 هرتز، می تواند صدایی شفاف و منسجم ارائه دهد و در عین حال فرکانس های پایین مانند باس را کاهش دهد و همچنین فرکانس خروجی صداهای زیر را کمی افزایش می دهد. افزایش وضوح گفتار

بدنه فلزی بادوام و سبک این میکروفون استحکام قابل اعتمادی را بدون سنگین کردن تجهیزات شما فراهم می کند. کمک فنر ارائه شده برای MKE 600 امکان نصب آن را روی دوربین یا سه پایه فراهم می کند.

کیفیت صدا

با طول 10 اینچ، MKE 600 از یک لوله میانی و یک لوب سوپرکاردیوئید (قلبی شکل)/قطبی برای ضبط صدا به طور مستقیم بر روی محور خود استفاده می کند، این ویژگی باعث شده است که MKE 600 در ارزیابی بسیار بهتر باشد فاصله تا منبع صدا از میکروفون های چند منظوره که معمولاً در دوربین ها یافت می شوند.

تغییر فرکانس باس (باس رول خاموش)

میکروفون MKE 600 به طور طبیعی فرکانس‌های باس زیر 40 هرتز را کاهش می‌دهد تا از صداهای باس غیرطبیعی جلوگیری کند. این فیلتر با فعال کردن فیلتر بالاگذر 100 هرتز جایگزین مکانیسم تغییر فرکانس باس شده و نویز فرکانس پایین بیشتری (از یک منبع رایج مانند جریان هوا یا ترافیک) را حذف می کند.

با باتری یا فانتوم برق تغذیه می شود

میکروفون کوچک MKE 600 به لطف خروجی 3 پین XLR و سازگاری آن با برق فانتوم 48 VDC، با طیف گسترده ای از ضبط کننده های صوتی دستی، ضبط کننده های میدانی و آداپتورهای میکسر و همچنین با پیش تقویت کننده های مورد استفاده در بسیاری از دستگاه ها سازگار است. دوربین های فیلمبرداری و فیلمبرداری.

ایده آل برای نصب دوربین، سه پایه و دسته صدا.بومپل)

میکروفون MKE 600 دارای یک پوشش ضربه گیر است که امکان نصب آسان دوربین یا سه پایه را فراهم می کند. برای نصب آن بر روی دسته ضبط یا پایه میکروفون می توانید از دمپر Rycote InVision INV-HG mkIII استفاده کنید که به صورت جداگانه موجود است و از انتقال لرزش از دسته ضبط یا پایه میکروفون به میکروفون جلوگیری می کند.

محافظ بادشیشه جلو)، صدای باد را به حداقل می رساند.

میکروفون MKE 600 دارای محافظ باد فوم است که صدای ناخواسته جریان هوا و سیستم های تهویه مطبوع را تا 25 دسی بل مسدود می کند. کاهش می دهد. با اضافه کردن بادگیر دیگری مانند Rycote 15cm Super-Softie. می توان صدای ناشی از جریان هوا را بهتر از بین برد که در برابر باران نیز ایمنی بالایی دارد.

برای دستیابی به حداکثر کاهش نویز ناشی از استفاده از میکروفون و جریان هوا، در محیط های بیرونی و داخلی؛ یک سیستم کامل باید استفاده شود، مانند Rycote Super-Blimp NTG یا کیت بزرگ Rycote Super-Shield، که هر دو به طور جداگانه در دسترس هستند و شامل بادگیر، محافظ باد و پایه ضربه گیر هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان Sennheiser MKE 600 Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان Sennheiser MKE 600 Shotgun Microphone"، کلیک کنید.