برسی میکروفن شات گان Marantz Professional Audio Scope SG-9P Short Shotgun Microphone

نقدر و برسی

میکروفن شات گان Marantz Professional Audio Scope SG-9P Short Shotgun Microphone

میکروفون مینی تپانچه MARANTZ مدل Audio Scope SG-9P

میکروفون MARANTZ minigun Audio Scope SG-9P یکی از میکروفون های اجرای زنده و پخش زنده این شرکت است. طراحی جمع و جور و جمع و جور SG-9P امکان استفاده همه جانبه را فراهم می کند که می تواند با هر دوربین فیلمبرداری، میکسر یا ضبط کننده قابل حملی که قدرت فانتوم +48 ولت دارد استفاده شود. این میکروفون خازنی با توجه به لوازم جانبی خود به پورت فلاش انواع دوربین ها متصل شده یا از طریق رابط مخصوص خود بر روی بوم های ضبط قرار می گیرد تا صدای شاهد را در سطح بالایی دریافت کند.

میکروفون Audio Scope SG-9P از یک کپسول با الگوی قطبی فوق کاردیوئید استفاده می کند که برای ضبط در فضای باز بسیار مناسب است، بنابراین کنترل بسیار خوبی بر اثرات منفی صداهای ناخواسته و خارج از محدوده دارد و کمک بزرگی در کاهش مشکلات ضبط صدا در برنامه ها میکروفون های معمولی و معمولی نمی توانند الگوریتم متمرکز مانند SG-9P را کنترل کنند، بنابراین این میکروفون شاتگان در مقایسه با میکروفون های معمولی نتایج بهتری در ثبت جزئیات و جزئیات صدای محیط ارائه می دهد.

میکروفون SG-9P دارای شیشه جلوی فوم فشرده، پایه ای برای نصب بوم ها و دوربین های مختلف و کیف حمل برزنتی است. شرکت مرنتز پیشنهاد می کند برای تکمیل بسته میکروفون خود از بوم های دستی ساخت این شرکت استفاده کنید. (که باید جداگانه تهیه شود)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان Marantz Professional Audio Scope SG-9P Short Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان Marantz Professional Audio Scope SG-9P Short Shotgun Microphone"، کلیک کنید.