برسی میکروفن شات گان Comica Audio CVM-VM20

نقدر و برسی

میکروفن شات گان Comica Audio CVM-VM20

میکروفون کامیکا CVM-VM20 مجهز به پایه دوربین است که هر فیلمبردار یا وبلاگ نویسی می تواند با دوربین و تلفن همراه خود (تلفن های همراه با جک 3.5 میلی متری) صدایی بدون نویز ضبط کند. اگر محتوای ویدیویی یا پادکست تولید می کنید و ضبط می کنید، میکروفون COMICA CVM-VM20 نیازهای شما را برآورده می کند. خروجی جک 3.5 میلی متری به شما این امکان را می دهد که از کابل موجود در بسته استفاده کنید و صدا را با تلفن همراه، تبلت، دوربین فیلمبرداری و دوربین ضبط کنید.

وجود باتری پشتیبان در دستگاه های خود را فراموش کنید زیرا میکروفون شاتگان Kamika CVM-VM20 با باتری قابل شارژ داخلی و قابلیت شارژ USB به شما آرامش می دهد. این باتری می تواند تا 70 ساعت شارژ شود.

از آنجایی که بهره میکروفون قابل تنظیم است، می توانید میزان صدای دریافتی را به مقدار دلخواه تنظیم کنید. بنابراین، برای حذف نویز صدا در مرحله ویرایش، نیازی به کاهش بهره صوتی از طریق نرم افزار ندارید. اگر نیاز به ضبط در محیط پر سر و صدا دارید، می توانید فیلتر پایین گذر را روی 75 یا 150 هرتز تنظیم کنید.

صداگیر موجود در بسته میکروفون نویز دوربین را کاهش می دهد و به ضبط صداهای واضح و قابل فهم کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان Comica Audio CVM-VM20" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان Comica Audio CVM-VM20"، کلیک کنید.