برسی میکروفن شات گان Azden SGM-250P Shotgun Microphone

نقدر و برسی

میکروفن شات گان Azden SGM-250P Shotgun Microphone

میکروفون شاتگان SGM-250P Azden

میکروفون Azden SGM-250P که یکی دیگر از محصولات دست ساز شرکت ژاپنی Azden می باشد مانند سایر محصولات سری GSM با کیفیت بالا برای ضبط و پخش می باشد که با قیمت پایین خود گزینه مناسبی برای صدابرداری حرفه ای و کارگردانان فیلم می باشد. این سری از میکروفون ها با بدنه ای بسیار سبک و مستحکم از دوام بالایی نیز برخوردار هستند که آن ها را از سایر رقبا متمایز می کند.

میکروفون Azden SGM-250P مجهز به کپسول خازن قطبی سوپرکاردیوید است که حساسیت بالا، پاسخ فرکانسی خوب و نسبت سیگنال به نویز پایینی دارد. روی بدنه میکروفون P 250 یک کلید قطع کننده فرکانس پایین اختصاصی تعبیه شده است که می توان از آن برای برش فرکانس های زیر 160 هرتز با کاهش 3 دسی بل با شیب بسیار نرم استفاده کرد. اندازه این میکروفون 20 سانتی متر و قطر آن 21 میلی متر است که 90 گرم وزن دارد.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

ویژگی های میکروفون شاتگان SGM-250P Azden

– میکروفون شاتگان حرفه ای

طیف گسترده ای از پویایی و پاسخ

– سطح دینامیکی بالا تا 115 دسی بل

– امکان استفاده از منبع فانتوم

– کپسول با الگوی سوپرکاردیوئید

– قابلیت تحمل فشار صدا تا 132 دسی بل

– بدنه تمام فلزی

– فیلتر LOW_CUT

این محصول دارای کیف چرمی، ضربه گیر، بادگیر و مبدل برای اتصال به فلاش انواع دوربین ها می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان Azden SGM-250P Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان Azden SGM-250P Shotgun Microphone"، کلیک کنید.