برسی میکروفن شات گان سارامونیک Saramonic SoundBird T3

نقدر و برسی

برسی میکروفن شات گان سارامونیک Saramonic SoundBird T3

میکروفن شات گان سارامونیک Saramonic SoundBird T3

بررسی میکروفون ساچمه ای سارامونیک SOUNDBIRDT3

میکروفون شاتگان Saramonic SoundBird T3 یک میکروفون شاتگان XLR است که برای ضبط گفتار و مکالمه واضح و طبیعی در داخل یا خارج از منزل طراحی شده است. این کیت مجهز به طیف وسیعی از کنترل های داخلی برای سازگاری و مقابله با چالش هایی است که به طور اجتناب ناپذیر هنگام ضبط صدای کیت به وجود می آیند. کیت لوازم جانبی آماده به شما این اطمینان را می دهد که تمام ابزارهای مورد نیاز برای شروع فیلمبرداری فیلم مستند ویدیوی وب یا ویدیوی عروسی بعدی خود را در اختیار دارید.

شاتگان سارامونیک ساند برد T3 دارای باتری لیتیوم یون قابل شارژ است که تا 150 ساعت دوام می آورد. همچنین می توان آن را از طریق +48V فانتوم برق از دوربین یا ضبط کننده مجهز به XLR تغذیه کرد.

شاتگان سارامونیک ساند برد T3 11.1 اینچی (28.19 سانتی متر) برای استفاده در پایه دوربین بوم یا پایه (با استفاده از پایه شوک ارائه شده) عالی است. این میکروفون دارای محافظ فوم ضد باد است و می تواند هنگام ضبط در محیط های بادخیز از شیشه جلوی خز Saramonic TM-WS1 (فروش جداگانه) استفاده کند.

بهترین صدای ممکن در شرایط مختلف

  • یک دکمه ی کم برش به حذف صدای ناخواسته ی پاها یا صدای ترافیک کمک می کند.
  • برای افزایش درک صدا دکمه بهره بالا فرکانس های بالایی که هنگام استفاده از محافظ باد میکروفون از دست می رود را جبران می کند.
  • پد 10 دسی بل به شما امکان می دهد صداهای بلند را بدون وقفه ضبط کنید.
  • همه دکمه ها نورانی هستند تا بتوانید تنظیمات را به راحتی مشاهده کنید و دکمه روشن/خاموش بسته به منبع تغذیه و سطح باتری تغییر رنگ می دهد. روشن و خاموش کردن میکروفون تنظیمات شما را ذخیره می کند.

توابع دیگر

  • ساختار برنجی جامد با دوام از تداخل RF جلوگیری می کند.
  • کانکتور XLR با روکش طلا در برابر خوردگی مقاوم است تا سیگنال واضح را تضمین کند.
  • دارای پایه شوک برای اتصال میکروفون به دوربین یا بوم پایه پایه اختصاصی کیسه ذخیره سازی میکروفون فوم ضد باد کابل خروجی XLR (تقریباً 60 سانتی متر) و کیف مسافرتی برای حمل میکروفون و لوازم جانبی شما.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان سارامونیک Saramonic SoundBird T3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان سارامونیک Saramonic SoundBird T3"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه