برسی میکروفن شات گان بویا BOYA BY-MM1+ Ultracompact Camera-Mount Shotgun Microphone

نقدر و برسی

برسی میکروفن شات گان بویا BOYA BY-MM1+ Ultracompact Camera-Mount Shotgun Microphone

میکروفن شات گان بویا BOYA BY-MM1+ Ultracompact Camera-Mount Shotgun Microphone

میکروفون فوق فشرده BOYA BY-MM1+ یک میکروفون خازنی فوق کاردیویید به روز شده است که صدای کمتری تولید می کند و حساسیت بالاتری را ارائه می دهد. این میکروفون شاتگان مناسب برای دوربین های DSLR دوربین های فیلمبرداری و تلفن های هوشمند.

میکروفون BY-MM1+ به لطف ویژگی افزودنی و طراحی بدون باتری یک راه حل صوتی عالی برای خبرنگاران تلفن همراه وبلاگ نویسان و علاقه مندان به ویدئو است با بدنه آلومینیومی فشرده و بادوام. و یک جک 3.5 میلی متری هدفون وجود دارد که به شما امکان می دهد صدا را با برنامه های سازگار کنترل و پخش کنید بنابراین می توانید مطمئن باشید صدا ثابت است.

شامل لرزشگیر داخلی Rycote® Lyre® با ساختار قابل اعتماد و محکم برای حذف نویز ارتعاش.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن شات گان بویا BOYA BY-MM1+ Ultracompact Camera-Mount Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن شات گان بویا BOYA BY-MM1+ Ultracompact Camera-Mount Shotgun Microphone"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه